יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הצהיר היום (ראשון) ב"וועידת המשפיעים" של קשת ו-N12: "אמליץ על המפלגה שתביא הכי הרבה מנדטים חוץ מנתניהו". עוד אמר ליברמן, כי "האינטרס של מדינת ישראל הוא להקים ממשלה יציבה ולהחליף את הממשלה הנוכחית שנכשלה בכל פרמטר". 

ליברמן התייחס גם לאפשרות שבנט יוביל את הממשלה הבאה: "הסיכוי שלו להיות ראש ממשלת סינגפור גבוה מהסיכוי שיהיה ראש ממשלה בישראל". עוד אמר, כי "מה שבנט עושה זה לסחור באמון הציבור. אני חושב שגם בנושאים הערכיים כמו נישואין וגירושין ופתיחת עסקים בשבת, הוא מתנגד אבל מדבר על סדר יום ליברלי".

תביעה חדשה הוגשה נגד שרה נתניהו על ידי מנהל העובדים במעון רה"מ

כזכור, חדשות 12 פרסמו היום במסגרת ועידת המשפיעים סקר מנדטים חדש, המעניק לליכוד בראשות בנימין נתניהו 29 מנדטים, וליש עתיד של יאיר לפיד 20 מנדטים. תקווה חדשה של גדעון סער מקבלת בסקר הנוכחי 12 מנדטים, וכך גם ימינה של נפתלי בנט שחולקת עם סער את תואר המפלגה השלישית בגודלה. 

הרשימה המשותפת מקבלת תשעה מנדטים, ש"ס מקבלת שמונה ויהדות התורה - שבעה. תוצאה דומה למפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן. אחריהם ברשימה - כחול לבן של בני גנץ עם חמישה מנדטים ומפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' עם ארבעה.