15 יום לבחירות לכנסת ה-24: יו"ר תקווה חדשה" גדעון סער אמר היום (שני) כי הוא לא עשה מאמץ להיפגש עם שר הפנים אריה דרעי כדי ליצור הסכם-בלוק עם החרדים. "לא עשיתי מאמץ ליצור הסכם כזה. לא שוחחתי עם אריה דרעי במערכת הבחירות הזו, אני לא עובד אצלו ולא קיבלתי ממנו תכתיבים". סער אמר את הדברים בראיון לגל"צ בתגובה לטענתו של דרעי מאתמול, לפיה "סער לא באמת מאמין שהחרדים סוחטים את נתניהו, אחרת הוא לא היה עושה מאמצים להסכם-בלוק עם החרדים".

בפתח הראיון התייחס סער לסקר האחרון של "חדשות 12" לפיו מפלגתו מקבלת 12 מנדטים: "הקמתי את 'תקווה חדשה' כדי להחליף את נתניהו. לפני לא היה סיכוי לשינוי ועכשיו יש. רק 'תקווה חדשה' חזקה תביא לשינוי. או שנהיה מספיק חזקים, או שנתגלגל לבחירות חמישיות".

"הרכבתי ממשלות, יש לי את היכולת, אני מתאים לתפקיד במקום נתניהו", המשיך סער והוסיף: "אין אף אחד אחר שיוכל להקים ממשלה. אני היחיד שיכול להחליף אותו, וזו האפשרות שעומדת בפני אזרחי ישראל. קהל מאוד גדול לא רוצה שנתניהו ימשיך ולצערי ימינה עדיין עם נתניהו".

במענה לשאלה כיצד יוכל להרכיב ממשלה בלי יו"ר "יש עתיד, ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד השיב סער, כי "לפיד לא יכול להרכיב ממשלה. רק למפלגה שלי יש אפשרות להביא את השינוי. חמש פעמים זה לא עבד. הכוח להביא את השינוי הוא בידי עם ישראל".

על מפלגת "ימינה" שקיבלה אף היא 12 מנדטים בסקר האחרון אמר סער כי "הצבעה לבנט היא הצבעה לעוד ממשלה של נתניהו רק עם סידור אחר של הכיסאות. גם היום בנט לא שולל להקים ממשלת נתניהו נוספת עם הקולות שיקבל".