ח''כ צבי האוזר, מרשימת תקווה חדשה, התראיין הבוקר (שני) ב-103FM ותקף את יו"ר מפלגת ימינה, ח''כ נפתלי בנט. האוזר טען כי בנט לא באמת מעוניין בהחלפת ראש הממשלה בנימין נתניהו, אלא "הוא עובד אצלו במערכת הבחירות הזו". 

לטענתו, לאחר הבחירות השלישיות, מפלגת כחול לבן הייתה במו''מ עם נפתלי בנט על מנת להחליף את נתניהו, אך "בנט העדיף להיות שר ביטחון 26 שבועות. הוא על סף מועמד קש. בנט גם לא מכחיש את זה, הוא פוסל את לפיד, אך לא אמר זאת על נתניהו".

לאחר מכן האוזר התייחס למפלגת הליכוד ותקף את רשימתה לכנסת: "שלטון נתניהו הוא שלטון של פחד ויותר ויותר אנשים בליכוד מבינים שאין תוחלת להמשיך במצב הקיים. עמדות חברי הליכוד ידועות ומדוברות בשיחות פרטיות, אך השלטון הוא של פחד. יש פער עצום בין עמדתם האישית, לבין הצייתנות שלהם. הם רק עומדים ומחכים כמו כולם שהוא יוחלף".

עוד קודם לכן דיבר חבר הכנסת על מצב מפלגתו, 16 ימים לפני הבחירות. האוזר אמר כי "עד כניסתה של תקווה חדשה, היה ברור שלנתניהו תהיה ממשלה, אנחנו שינינו את המציאות. אם לביבי-בנט אין 61, גדעון סער ירכיב את הממשלה. הוא היחיד שיכול לאחד את הקצוות במדינה ויש לו את הניסיון והרצון להחליף את נתניהו".

למרות זאת, האוזר התעקש כי הוא לא עוסק כרגע בהרכבת הקואליציה אלא בהשגת אמון הציבור. "נגרום לציבור להבין שאפשר אחרת. לסער יש יותר מאפשרות אחת להרכבת ממשלה, בניגוד ליאיר לפיד שאין לו סיכוי. סער היחיד שאינו מוחרם, אין היתכנות לממשלת לפיד, כמו שאין היתכנות לממשלת פיטר פן. ברגע שלפיד אמר שהוא צריך את בל''ד כדי להרכיב ממשלה, נגמר הסיפור", התעקש האוזר.

לבסוף, האוזר גם התייחס לאמירתו של יו''ר מפלגת מרצ ניצן הורוביץ, בנושא פתיחת החקירה נגד מדינת ישראל על ידי התובעת בבית הדין הבינלאומי בהאג, ואמר כי "עוד לפני האמירה, אמרנו שיהיו קווי יסוד לממשלה ונילחם מלחמת חורמה בהחלטה. אם מרצ תקבל את קווי היסוד, היא תהיה שותפה בממשלה".