ח''כ צבי האוזר (תקווה חדשה), התראיין הבוקר (שני) ב-103FM ותקף את מפלגת ימינה. האוזר טען כי בנט לא באמת מעוניין בהחלפת נתניהו, אלא "עובד אצלו במערכת הבחירות הזו". ח"כ מתן כהנא הגיב לדבריו בתוכנית וטען: "מפלגת סער זו מפלגת אווירה. בלון שיתפוצץ עשר שניות אחרי הכרזת תוצאות הבחירות. מפלגה שקמה אך ורק משנאה בלי אג'נדה. זה עוד כחול לבן, זה עוד פלופ. מי שרוצה להוציא את מדינת ישראל מהברוך הזה ולהחליף את השלטון צריך להצביע לבנט".

כשנשאל האם בנט עובד אצל נתניהו, השיב כי "בנט בא להחליף את נתניהו. הוא מעריך אותו על מה שהוא עשה עד היום למען מדינת ישראל, אבל משוכנע שצריך להחליף אותו. במדינת ישראל, בה רוב העם הוא ימני ו־80 מנדטים לפחות בכנסת הם מנדטים ימניים, תקום ממשלת ימין, אבל השאלה הגדולה היא מי יהיה בראשות הממשלה הזו: האם זה יהיה נתניהו שהביא אותנו למצב בו אין משילות בנגב וילדה לא יכולה ללכת לישון בלי לפחד שיאנסו אותה, או נפתלי בנט שיביא את תוכנית סינגפור להוריד את המיסים?".

בהמשך, הסביר איך עושים את זה, וטען כי כל אחד צריך לעמוד מאחורי הפרגוד ולשאול את עצמו שאלה אחת: מי מהימין יכול להחליף את בנימין נתניהו. בנוסף, טען כי "כל הסקרים מראים שיש כ-18 אחוז של מתלבטים ואני משוכנע שהרבה מהם ילכו אלינו. מי שרוצה להיכנע לנתניהו ששכח מה זה להיות ימין יכול להצביע למפלגות אחרות". 

כהנא התייחס גם לנושא ההתיישבות הצעירה, והכחיש את השמועות בדבר ההקפאה של הטיפול בנושא: "בנט אמר בקולו שההחלטה הראשונה שלו כראש ממשלה תהיה להסדיר את ההתיישבות הצעירה כי מדובר בחלוצים שהמדינה שלחה להתיישב על יהודה ושומרון".