הפרשן הפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על תמונת המצב הפוליטית לקראת הבחירות ועל תוצאות סקר 103FM והזהיר: "לפי המספרים כרגע, אם בנט עומד במילתו זה בחירות חמישיות".

"איך זה ייגמר? הלוואי הייתי יודע. בניגוד לתחושה ברחוב של שעמום אני ממש במתח", סיפר דרוקר. "קודם כל, בנט שם כמה מכשולים עצומים על דרכה הקשה ממילא של הקואליציה להחלפת נתניהו. כשבנט אומר שלא ישב עם לפיד ומרצ הוא שם שני מכשולים כבדים ומקרב אותנו לתסריט של בחירות חמישיות או קואליציית נתניהו. לפי המספרים כרגע, אם הוא יעמוד במילתו - נגיע לבחירות חמישיות". 

"הדבר השני המשמעותי מאוד שקרה בימים האחרונים זה העמדה של לפיד, שאני עדיין לא מאמין לה. אבל יכול להיות שנולד לפיד חדש ואני לא אומר זאת בציניות. הרמיזה שבעצם הוא מוכן להיות עם 20 מנדטים ושר החוץ של סער או בנט,  רמיזה עבה שהוא מוכן לא להיות ראש ממשלה על מנת להזיז את נתניהו, זה לא הלפיד שאני מכיר בשנותיו בפוליטיקה. אם יש לפיד חדש כמובן מאוד מקל על אותה קואליציה מסובכת".

בהמשך התייחס לעימות אליו הזמין לפיד את ראש הממשלה נתניהו והעריך: "אני חושב שנתניהו צריך לתת תשובה לריאיון העימות שלפיד הסכים לו, והוא בטח מחכה עם זה ממש לרגע האחרון. אני רואה סרט שזה קורה כי נתניהו מסתכל על המספרים, הוא רואה שהצמיחה שהוא חזה עוד לא הגיעה, אולי תגיע, במספרים האלה הוא מבין שלא יוכל להרכיב ממשלה ואז יחליט האם הולך על זה מתוך הבנה שזה יכול לקרות".

דרוקר סיכם: "ממה שאנחנו מכירים את נתניהו, אין לי ספק שאם יש שפן הוא מחכה איתו לשבוע האחרון. אני לא יודע על משהו כזה, אבל נתניהו אמונתו היא שהכול מוכרע בשבוע האחרון, שעד אז המשקל הרבה יותר נמוך, הוא ראה את זה ב-2015, 2019, 2020 ואם יש לו שפן הוא מכוון הכול לשבוע האחרון. הכוח הגדול שלו זו האנרגיה, האיש כאילו ביומו הראשון בפוליטיקה רעב יותר מכל מתחריו יחד. האם זה מביא קולות? לעולם לא נדע עד הסוף, אבל בטוח שזה יותר טוב מלא להיות רעב".