סרטון קמפיין חדש של מרצ. צילום: מפלגת מרצ

קמפיין הגוועאלד של מרצ עולה מדרגה: אחרי סערת חוק ההמרה והסקרים לפיהם המפלגה לא עוברת את אחוז החסימה, היום (שלישי) יצאה מרצ בקמפיין חדש בו חשפה את רשימת הידוענים הישראלים שתומכים בה.

ברשימה שהעלתה המפלגה בחשבון הטוויטר שלה ניתן למצוא אנשי רוח ותרבות מובילים לצד מוזיקאים, סופרים ואמנים. בין השמות הבולטים: דיוויד ברוזה, יזהר אשדוד, רונה קינן, יוסי צברי, יהלי סובול, יהושע סובול, אלכס ליבק, דניאלה לונדון ונוספים. 

"תודה לכל החותמים והחותמות, ולעוד עשרות אלפים שפנו אלינו בימים האחרונים", נמסר מטעם המפלגה. "נמשיך בכל הכוח. אסור לאבד את מרצ".

רשימת התומכים של מרצ (צילום: דוברות מרצ)
רשימת התומכים של מרצ (צילום: דוברות מרצ)

כזכור, מספר 4 ברשימת מרצ, ג'ידא רינאוי זועבי, עוררה סערה לאחר שאמרה אתמול כי תימנע מהצבעה על חוק איסור טיפולי המרה. זועבי חזרה בה בעקבות המהומה הציבורית וראש המפלגה, ח"כ ניצן הורוביץ, הדגיש בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM: "שוחחתי איתה, היא טעתה, שגתה, חזרה בה מיד והבהירה את עמדתה המקורית שהיא עמדת מרצ. היא שותפה לקהילת הלהט"ב ותתמוך בכל הצעה. כל מי שבא למרצ ומצביע מרצ יודע שאנחנו הבית של הקהילה הגאה, אני הומו, אני יו"ר המפלגה הראשון בישראל שהוא הומו ואצלי הדבר האחרון שיהיה זה לצאת כנגד קהילת הלהט"ב. זה אבסורד".

הורוביץ התייחס גם לסדרת המשברים שחווה מפלגתו ולסקרים שלא מעבירים אותם את אחוז החסימה, ובחר להתמקד בעובדה כי בסקר של 103FM הם דווקא כן עוברים. "חוץ משני סקרים מתוך מאות שפורסמו בחודשים האחרונים מרצ עוברת ועוברת יפה מאוד. זה עשה טלטלה וזה גרם להמון תומכים ואוהדים של מרצ כי אנחנו לא מפלגה פיקטיבית חדשה, יש לנו קהל בוחרים אמיתי נאמן שאולי זז חלקו לכל מיני מפלגות עכשיו חוזרים ומחזקים ורואים את התוצאות בסקרים".