שר המודיעין אלי כהן שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM והכחיש את הדיווחים על התפתחויות סביב החיפושים אחרי שרידי גופתו של המרגל אלי כהן בסוריה, לפיהם חפץ שהיה שייך לו הושב לישראל. 

"ממה שאני יודע הפרסום שגוי", אמר השר. "אנחנו עוסקים כל העת באיתור והשבה של הנעדרים, אלו שיצאו להילחם עבור מדינת ישראל, חזרתם לישראל זה מבחינתנו ערך עליון, מושקעים הרבה מאמצים אבל אין התפתחות מהותית שצריך לדווח עליה מ-48 שעות אחרונות".

בתשובה לשאלה האם העיתוי קשור לבחירות, ענה: "הלוואי נהיה בסיטואציה שיהיה אפשר בשבועיים שנותרו להחזיר את גופתו של אלי כהן, להערכתי הסיכוי לא גבוה, אנחנו עושים מאמצים אבל לא נכון לעורר עכשיו ציפיות. הפרסום אמר ראש הממשלה שגוי, ומצד שני ממשיכים כל המאמצים".

אברהם כהן, אחיו של המרגל אלי כהן, התייחס לפרסומים ולהכחשות ואמר בגל"צ: "זה פשוט מתעתע בנו. אנשים מנצלים את הבמה למטרות לא קדושות. לא תמיד אני מתייחס לזה ברצינות, אבל אני חושש שנאמר 'זאב זאב' ואז פתאום יגיע זאב טורף". 

כהן הוסיף: "לא בוחנים את הדברים בעין פקוחה. עכשיו מצאו חפץ? כל חפציו נתפסו איתו. אם זה חפץ שמוביל למקום הקבורה - אז איך אומרים שאין התפתחות? כל הסיפור לא ברור".