שר הביטחון ויו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ, אמר הבוקר (רביעי) כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, "רצה סגר לעוד שבוע או שבועיים. הוא היה שמח אם הציבור היה בבית עד הבחירות". בראיון שנתן לכאן ב', הוא התייחס ל"מזימת אפריל", בה "ביבי מתכנן להדיח את כחול לבן באפריל. אני אמנע את זה. זה אמור לקרות אם כחול לבן לא תעבור, אבל אנחנו יציבים ונוכל למנוע את הצרה הזו". 

עם זאת, הוא הבהיר כי אינו רואה לדעתו בפתיחת המשק מהלך פוליטי: "אני חושב שלא מדובר בפוליטיקה, אנחנו הלכנו עם מערכת הבריאות, ולא הכל פתוח. נראה מה נעשה בהמשך, אבל אני מציע להתקדם לאט ובזהירות".

הוא בחר לצדד בהסכם הקואליציוני עליו חתם עם נתניהו, והבהיר כי לשיטתו "יש תוקף מוסרי וחוקי" לכך שיכהן כראש ממשלה, גם אם יקבל רק ארבעה מנדטים, אך העריך כי יקבל אף יותר מחמישה או שישה.

פעם נוספת גנץ הבהיר כי למרות שהוא יושב כרגע בממשלה "לצד" נתניהו כדבריו, לא ישב תחת נתניהו בממשלה עתידית, גם אם הלה יציע לו לכהן כשר המשפטים כדי "לשמור על הדמוקרטיה". בנוסף, לא שלל ישיבה עם מנסור עבאס, יו"ר מפלגת רע"מ, אך הבהיר כי "הוא סגור עם ביבי באיזו קומבינה מאחורי הגב. אין לי איתו בעיה מוסרית אלא פוליטית, הוא ילך עם נתניהו ולכן לא אוכל לשבת איתו".