דני דיין, ממפלגת תקווה חדשה, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית וינון מגל בתוכנית ב-FM103, ואמר כי "אנחנו בתקווה חדשה, היחידים שיכולים להחליף את נתניהו ואנחנו ממשיכים בתקווה גדולה ובאמונה גדולה". דיין גם התייחס לתוצאות הבחירות האפשרויות: "אני מודאג למדינת ישראל. יש שלוש אפשרויות - או שנתניהו ימשיך להיות רה"מ שבעיניי זה דבר רע למדינת ישראל, או שגדעון סער יהיה ראש ממשלה כי הוא היחיד או שנלך לבחירות חמישיות".

כזכור, סקר חדשות 13 וקמיל פוקס שפורסם אמש הראה כי תקווה חדשה, בפעם הראשונה, לא מגיעה ל-10 מנדטים. תרחיש המותיר את דיין, מספר 11 ברשימה, מחוץ לכנסת. על כך הגיב דיין: "לא תפרתי חליפות כשהיו לנו 18 מנדטים בסקרים, השאלה היא לא אני. יש דברים יותר חשובים מגורלו של דני דיין וזה עתיד המדינה".

על השמועות אודות חתול שחור בינו לבין ראש מפלגתו, גדעון סער, אמר דיין כי "אתמול דיברתי עם גדעון חמש פעמים בטלפון, גם על עניינים מהותיים וגם על כל נושא שבעולם, לכן היחסים שלי עם גדעון סער מצוינים". והוסיף: "הוא האיש שאני רוצה שישב בלשכת ראש הממשלה בירושלים ושהוא יאשר את הפעולות של ראש המוסד לא נפתלי בנט לא יאיר לפיד ובטח לא בנימין נתניהו".

כתשובה לשאלה מה לא עובד בקמפיין הבחירות שלהם השיב כי "אנחנו היעד הבלעדי להתקפות של כל השופרות של ברדוגו ואלי ציפורי, כל האש מכוונת אלינו". עוד הוסיף: "השאלה היא לא הקמפיין או לא הקמפיין. יש בו אדם שמו גדעון סער, כשאני משווה אותו לשני האנשים שמתמודדים פחות או יותר באותה גזרה, נפתלי בנט ויאיר לפיד, אין שום ספק שהוא המתאים ביותר לראשות הממשלה".

עוד אמר בנושא כי "המנוע של המערכת הפוליטית מקולקל, אנחנו אוטוטו הולכים לבחירות חמישיות דווקא בגלל הירידה שלנו. גדעון סער היחיד שיודע להכניס יד למנוע ויתקן אותו יש אחד שיכניס יד ויעשה יותר בלגאן ויש אחד שיצא עם ידיים מלוכלכות ולא יתקן שום דבר". דיין התייחס גם למפלגת ימינה של נפתלי בנט: "יש ניסיון שלהם לרדת נמוך לרמה של התגובות של הליכוד, הם אף פעם לא ישתוו לטופז לוק ולבנימין נתניהו, אבל הם מתעקשים לנסות".