יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן שוחח היום (רביעי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5 על תמונת המצב הפוליטית, הכחיש את השמועות על איחוד אפשרי בינו לבין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד וטען: "לפיד משחק משחק טקטי של לפני הבחירות. מי שיביא את מירב המנדטים חייב להיות האלטרנטיבה לראשות הממשלה, לא משנה אם זה בנט, סער או לפיד".

כשנשאל האם לדעתו ישראל בדרך לבחירות חמישיות ענה ליברמן: "צריך להבדיל בין מה שאומרים לפני הבחירות ומה שיגידו אחרי הבחירות. ברור לכולם שסיבוב חמישי זאת אופציה נוראית, לדרדר את ישראל לעוד חצי שנה של חוסר יציבות זה חלום בלהות וצריך לעשות הכל כדי להחליף את השלטון וגם להקים קואליציה רחבה ונורמלית, בלי חרדים ובלי נתניהו". 

ליברמן הכחיש את השמועות על איחוד אפשרי בינו לבין לפיד ואמר: "אין שום דיל, צריך להחליף את השלטון ולוותר על האגו. מי שיביא מירב מנדטים הוא חייב להיות האלטרנטיבה לראשות הממשלה, לא משנה אם זה בנט סער או לפיד". עם זאת, טען בנחרצות: "אין שום סיכוי שנשב עם המשותפת. יאיר לפיד משחק משחק טקטי. הכל כרגע זה משחקים לפני הבחירות".  

ליברמן גם תיאר תרחיש אפשרי שבו הליכוד תצטרף לקואליציה בראשותו של לפיד או סער, ללא נתניהו: "בשלב הראשון צריך להקים קואליציה בלי נתניהו, צריך לשלוח אותו לאופוזיציה. ברגע שהוא יהיה באופוזיציה אני מניח שיתחילו מתוך הליכוד עריקים". 

בעניין הקורונה אמר ליברמן: "כרגע כל ההצהרות גם בנושא קורונה הן הצהרות פוליטיות ולא שייכות למציאות. כמעט 6,000 אנשים מתו במדינה ואת כל זה היה אפשר למנוע, זה ניהול כושל. מספטמבר התקבלו מעל 20 החלטות לגביי נתב"ג של הנוחתים והיוצאים משדה תעופה. כל תעשיית המאכרים של ש״ס ויהדות התורה והם עוד מתגאים בזה, זו חזירות נטו. ורוב הטיסות מגיעות מהמרכזים של החרדים". 

לסיכום, ביקש להדגיש: "הדבר הכי חשוב שכל הציבור, המיעוט המקופח שהם כ-44 אחוז ממדינת ישראל, שהם יבואו להצביע. מיליון מאתיים איש לא הגיעו לקלפיות זה עוד 10 מנדטים אם הם היו מגיעים לקלפי היינו מגיעים להכרעה ברורה. אני מסתכל אצל החרדים, יש 120 אחוז הצלחה ביום הבחירות, יש שם תופעה שנקראת תחיית המתים באותו יום שמצביעים בקלפי. ודווקא הציבור שמשרת בצבא שמשלם מיסים הוא משום מה מגיע פחות מ-60 אחוז".