שר הפנים אריה דרעי, התראיין הבוקר (חמישי) לגל"צ והתייחס להתבטאויות האחרונות של יו"ר יהדות התורה, משה גפני, ואמר: "הוא מודאג מהזליגה של מצביעי יהדות התורה לסמוטריץ', ורוצה לקחת קולות מהספרדים". זאת, לאחר שהראשון תקף את ש"ס וכינה אותה "מפלגה גזענית" ואף האשים כי כל ראשיה שולחים את ילדיהם למוסדות חינוך אשכנזיים.

כשנשאל על העברת החוק הצרפתי, טען: "נתניהו לא דיבר איתי מעולם על החוק הצרפתי. אין כזו שאלה על הפרק". זאת, לאחר השיח סביב ניסיונות החזרת החוק עם תום הבחירות. כזכור, מטרת החוק היא להעניק חסינות לאדם שעומד בראש המדינה. 

על נפתלי בנט אמר: "בנט יצטרף לקואליציה בוודאות, הוא לא יחליף את אידיאולוגית הימין בשביל שנת רוטציה עם לפיד. הוא ושקד רוצים לחזור לליכוד והוא יודע את זה". 

ח"כ מתן כהנא (ימינה) הגיב לדברים של יו"ר ש"ס, ואמר: "עם כל הכבוד לדרעי, שלא ילמד אותנו מה זה ימין ומה זה לעמוד במילה. ראינו מה שוות הערבויות של אריה דרעי לגנץ ואשכנזי על הרוטציה. הוא התחייב אל מול פני האומה ושבר את מילתו. דרעי, אדריכל הכשרת אוסלו, הוא עכשיו האדריכל של הכנסת לפיד לממשלה. אריה דרעי, שתמיד פעל להכניס גורמי שמאל לממשלות, אותו דרעי שהכשיר את תכנית אוסלו למסירת חלקי ארץ ישראל  לידי עראפת, בונה כרגע קואליציה עם יאיר לפיד ועם חברו הקרוב איווט ליברמן, ויהיה הגשר להכשיר את זה.

אריה דרעי בראיון לאתר "כיכר השבת"