עיסאווי פריג' מספר חמש ברשימת מרצ לכנסת, שוחח היום (חמישי) עם בן כספית וינון מגל בתכנית ב-FM103. במהלך השיחה התייחס פריג' לפשיעה בחברה הערבית: "החברה הערבית מדממת, אין לנו ביטחון אישי". והוסיף כי "החצר האחורית היא חלק ממדינת ישראל, אי אפשר לזרוק אותה".

פריג' התייחס גם לטענות נגדו כי בירך אסיר משוחרר: "אתם רציניים? הגעתי לברך בן משפחה שהשתחרר אחרי ארבע שנים במעצר, אני לא רואה בזה שום דבר פסול" והוסיף: "אם הוא חבר בארגון פשע, אני תוהה ושואל איך בית המשפט משחרר איש שהוא חבר בארגון פשע?".

"אני מגיע ממשפחה שאיבדה שלושה מבניה בחמש השנים האחרונות דרך אלימות ורצח, ולא ראיתי אף רוצח שנעצר מכל מי שלקח חלק בזה", אמר פריג' והוסיף כי "הצעקה שלי למען המאבק בפשיעה הערבית בא מהכאב, ממה שאני חווה באופן אישי ביישוב שלי, בשכונה, בחוסר הביטחון".

בהקשר לפתרון בעיית הפשיעה בחברה הערבית אמר: "ברגע שאין חוק סדר ואכיפה, המיעוט האלים והפושע משתלט על העניינים". והוסיף כי "כרגע יש כאוס, בכל משפחה יש את המיליציה הצבאית שתגן עליה, זה התהליך שאני רואה במו עיניי. אם הוואקום הזה יתמלא על ידי משטרה וארגוני החוק כל המיעוט יהפוך לשולי".

לשאלה האם מרצ תהיה בקואליציה הבאה השיב: "מרצ תקבל שישה מנדטים ויהיה טוב למדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד. מרצ היא המפלגה השלישית בחברה הערבית וההוכחה לכך תהיה אחרי ה-23 בחודש".

לגבי האמרה של ג'ידא רינאוי-זועבי, מספר 4 ברשימת "מרצ" לכנסת, כי היא תמנע מהצבעה על חוק איסורי טיפולי המרה, אמר פריג': "היא עשתה טעות, הצטערה, הבינה מה קורה ואני חושב שזה מאחורינו". על עמדתו האישית בנושא הלהט"בים הגיב כי "אני בעד המצע הפוליטי של מרצ ומצביע על כל חקיקה לזכויות הקהילה הלהט"בית שמתיישבת עם המצע שלנו, כך עשיתי בעבר וכך אעשה בעתיד".