שבועיים נותרו עד לבחירות, ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד ממשיך בטקטיקה של ניהול קמפיין מאופק, סולידי, בדגש על מפגשי זום רבי־משתתפים עם תומכי המפלגה. מחר, מוצאי שבת, יקיים לפיד מפגש זום עם מתלבטים, ובהמשך השבוע מתוכננות לו ולחברי כנסת רבים במפלגתו שיחות זום נוספות.

ביש עתיד מרוצים ממגמת הסקרים, המנבאים למפלגה 20 מנדטים ואף יותר. גורם במפלגה אמר: "הקמפיין שלנו מוכיח את עצמו. אין לנו שום כוונה להיגרר אחר פרובוקציות של בנימין נתניהו ושל הליכוד, שממקדים את הקמפיין שלהם בהתקפות ישירות על לפיד".

אתמול קיים לפיד שיחות עם ארגוני הקהילה הגאה. במטה הבחירות של המפלגה ערכו שיחות מתלבטים עם דוברי רוסית. במקביל, אוטובוס הקמפיין של יש עתיד הגיע אתמול לעמק הירדן ולעמק יזרעאל לשיחות עם תושבי האזור.

מרב מיכאלי בסיור בעמקים (צילום: דוברות מפלגת העבודה)
מרב מיכאלי בסיור בעמקים (צילום: דוברות מפלגת העבודה)

אתמול המשיכה יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי בסיורי שטח. היא ביקרה במועצה האזורית מגידו, ביקנעם ובפרדס חנה. במפגש עם נשים בקיבוץ הזורע התייחסה לתוכניות המדיניות של מפלגתה: "גושי ההתנחלויות יישארו בכל הסכם, אבל מחוצה להם צריך להפסיק לשפוך כסף. אלה מקומות שעליהם ננהל משא ומתן". עוד אמרה מיכאלי: "בבחירות הקרובות צריך לקחת בחשבון שאין קואליציה להחלפת נתניהו בלי מפלגת העבודה. העבודה לא תשב עם נתניהו".

בני גנץ סייר אתמול ברמת גן, ובדרך לשם אימץ את מנהגו של בנימין נתניהו ושוחח עם תומכים בווידיאו צ'ט מהרכב. גנץ הסביר לשומעיו למה הוא מתכוון כשהוא מזהיר מפני "מזימת אפריל", ואמר: "אם חס וחלילה כחול לבן לא תיבחר לכנסת הבאה, נתניהו יטען שהסכם הפריטטיות בטל משום שראש הממשלה החליפי חייב להיות ח"כ. הוא יפטר את כל שרי כחול לבן, יפטר את היועמ"ש, לא יאריך את מינוי פרקליט המדינה, ייצר תנאים לחוק צרפתי וביטול או דחייה של משפטו והשגת חסינות. נתניהו יחזור להיות שליט יחיד. כדי למנוע זאת צריך את כחול לבן בכנסת".