אייל ברקוביץ', כדורגלן העבר המפורסם ומגיש התכנית "אופירה וברקו" בהווה, שוחח עם ג'ודי ניר מוזס שלום בתכניתה ב-103FM. הוא הסביר מדוע אינו תומך יותר בראש הממשלה בנימין נתניהו, ומנה את השאלות אותן היה שואל אותו אילו היה מגיע לראיון אישי בתכניתו.

ברקוביץ' הסביר את השינוי שחל בו, כשהפך מתומכו של נתניהו למבקרו הגדול: "פשוט מאוד. אין לי משהו אישי נגד ביבי, להפך, אני מאוד מחבב אותו, את האישיות שלו והכריזמה שלו. אני חושב שהוא מנהיג מצוין אבל משהו קרה בשנים האחרונות ומשהו קרה לביבי בשנים האחרונות. אני חושב שפרשת הצוללות, לא מדברים עליה הרבה, אבל אני חושב שזו פרשה חמורה מאוד שצריך לחקור אותה, וביבי עומד בראשה.

הוא סיפק פרט מפתיע, וסיפר אילו שאלות היה שואל את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לו היה מגיע לתכניתו "אופירה וברקו" בערוץ 12: "הייתי הולך איתו לכיוונים האלה של יושר, נקיון כפיים, שיסביר לי מה קורה בפרשת הצוללות. אני רוצה הסברים מה קורה שם, זכותי בתור תושב מדינת ישראל לדעת מה קורה במשרד ראש ממשלה, איך יכול להיות שמוכרים צוללות והדוד שלך חותם על המסמכים בלי שראש אמ"ן ידע מזה? בלי הרמטכ"ל ושר הביטחון? איך יכול להיות דבר כזה?".

עוד הוסיף: "אני חושב שראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום זה לא מסר שאני רוצה להעביר לילדים שלי. זה לא אישי נגד ביבי, זה נגד הדבר שנקרא ראש ממשלה. ראש ממשלה צריך להוות דוגמא, להיות נקי כפיים, ואם הוא לא? הוא צריך לפנות את מקומו למישהו כן נקי כפיים. אתמול שלח לי חבר טבלה שאומרת למה ביבי כן ויאיר לפיד לא. ובאמת הטבלה ממש נכונה, ביבי היה בסיירת מטכ"ל ולמד תואר BA וליאיר אין בגרות, הטבלה הזאת הכי נכונה בעולם אבל שכחו לציין דבר אחד – בסוף הטבלה היה צריך לכתוב יושר ודרך ארץ".

כשנשאל האם צריך לחוקק חוק שיגביל את כהונת ראש הממשלה, השיב: "זה כבר חוקי מדינה, זה משהו אחר לגמרי. אבל אני חושב שבשביל מסר לילדים שלנו ולדור הבא ראש ממשלה צריך להיות נקי כפיים ואם לא, הוא לא יכול להיות ראש ממשלה, על זה אין פשרות לטעמי. יש כאלה שאומרים 'תשמע עם נקי כפיים לא מנהלים פה מדינה', זו זכותם לחשוב ולכן לביבי יש הרבה מנדטים ותומכים אבל אני חושב שראש ממשלה צריך להיות האדם הכי ישר בעולם ואם לא הוא, הוא צריך לפנות למי שישר".

בררקוביץ' הסביר כי למרות החיכוכים שנוצרים לו מדי פעם עם אנשי הליכוד, הוא אינו מקבל איומים מתומכי ליכוד: "לא, ממש לא. כי הם יודעים, גם כל הליכודניקים והביביסטים, שפי וליבי שווים ומאוד אהבתי את ביבי, אבל ברגע שיש לו שלושה כתבי אישום וכשמתחילים כל השקרים - אני לא שם. זה לא משהו אישי, אין לי משהו אישי נגד הבן אדם, להפך, אם לא היו לו כתבי אישום מצידי שיישאר 20 שנה. מה מפריע לי? יש לנו פה אחלה מדינה".