עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, שוחח היום (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב, בתכנית בFM103. והביע את דעתו על תפקיד היועץ המשפט לממשלה: "השם לא משנה כאן, צריך מחר בבוקר לשנות ולפצל את תפקידיו. לא יכול להיות שהוא יהיה גם ראש התביעה הכללית וגם יועץ לממשלה. הרי יועץ לממשלה צריך להיות יועץ, ולראש התביעה הכללית לפעמים יש ניגוד אינטרסים וניגוד עניינים עם הממשלה".

על חוק החסינות אמר: "אני רוצה באמת חוק חסינות ואני חושב שלראש ממשלה צריכה להיות חסינות וגם לשרים" והוסיף כי, "אני לא עושה את זה לא בשביל נתניהו ולא בשביל דרעי. אני יודע שאתם לא מאמינים לי, אבל אני עושה את זה כי לא יכול להיות שיועץ משפטי יתפוס בגרון ראש ממשלה או שר".

כנשאל על פרשת יהודה משי זהב, הגיב: "הופתעתי. אני חושב שהמשטרה היא זו שצריכה להידרש לנושא. אם אכן הדברים נכונים הדבר חמור מאוד". ועוד אמר כי, "מצד שני, אני כעורך דין פלילי, מזכיר לעצמי שלא לשפוך דם של אנשים לפני בדיקה. הרי כבר היו דברים מעולם, וראיתי כל מיני קנוניות כאלה ואחרות". 

"ייצגתי לא פעם ולא פעמים אנשים שהעלילו עליהם כל מיני עלילות, ובסוף הסתבר שמדובר בעלילות שווא" אמר בן גביר והוסיף, "אני לא חס ושלום אומר שזה המקרה. יכול מאוד להיות שכל מילה בסלע, ואם הדברים נכונים צריך להחמיר איתו כמה שרק אפשר והוא צריך לבוא על עונשו ולא להסתתר תחת התיישנות כזו או אחרת." 

בן גביר התייחס להצהרתו שידרוש לכהן כשר לביטחון הנגב והגליל, למרות אמירותיו בעבר כי מעוניין להתרכז בעולם המשפט: "מבחינתי זה גם חלק מעולם המשפט והמשילות. הסתובבתי בצפון ובדרום ושמעתי את האנשים. שמעתי על נשים שעושות ג'וגינג ומטרידים אותם, בעלי עסקים שלוקחים מהם פרוטקשיין, והאלימות שם. לכן, אני רוצה להיות השר לביטחון הנגב והגליל. זו תהיה דרישה קואליציונית".

לגבי התוכנית למיגור האלימות שהוא מציע, פירט שבכוונתו לקדם את הורדת פלוגות מג"ב לנגב ולגליל והקלה בהוראות הפתיחה באש. והסביר כי, "אם חייל מילואים שנסע לבסיס לא יודע אם הרכב שלו יחזור איתו כי גונבים שם או אם מישהו גונב נשק, הוא מסכן את ביטחון החיילים שלנו".

בן גביר הגיב גם על הסרטונים של נערי הגבעות שתוקפים משפחות של ערבים: "נער גבעות שתוקף סתם ערבי זה דבר חמור מאוד והוא יבוא על עונשו" והוסיף כי, "מעבר לזה ראיתי את הסרטונים עליהם אתם מדברים כבר לפני חודשיים. אין להם מה לייצר אז מה? תפסיקו עם הדמגוגיה של השמאל הקיצוני. יש מחלקה שלמה שמטפלת בנערי הגבעות, אבל מה בדבר האירועים האחרים שיש בנגב ובגליל? אני מדבר עם האנשים האלה והם בוכים".