ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (ראשון) דברים בכנס ירושלים של בשבע, התייחס למערכת הבחירות, למצב מפלגתו בסקרים ולשותפות הקואליציוניות העתידיות וטען: "אצלי לא תהיה רוטציה. אצלי תהיה ממשלת ימין חזקה עם ראש אחד בראש אחד".

"לבנט יהיה מקום מכבד ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה רוטציה", טען נתניהו. "אני יכול לומר דבר אחד. הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' בכל מקרה תלך איתנו ללא כחל וסרק. הוא לא מגמגם ולא מצטדק. ואגב, נהיה יותר מ-61. זה אני אומר לכם מבדיקות שעשינו אתמול בלילה. אנחנו נקים ממשלה לאומית, ואנחנו כפסע מהזדמנות היסטורית חד פעמית להקים ממשלת ימין".

"בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד.גדעון ובנט לא יכולים להרכיב ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. יריבו ביניהם אבל לפיד יהיה חזק יותר וישלוט בממשלה הזאת", טען. "לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ימינה היא התקווה החדשה של לפיד".

"ראיתם פעם מועמד לראשות ממשלה שמסתיר את העובדה שהוא רץ לראשות הממשלה? למה הוא מסתיר. כי הוא יודע שברגע שהציבור מבין שהבחירה היא בין ממשלת ימין יציבה של הליכוד בהנהגתי או ממשלת מטבוחה של רוטציות שבהן לפיד חייב להיות ראש ממשלה, מצביעי הימין יתעוררו ויצביעו לליכוד".

בנימין נתניהו בכנס בשבע (צילום: מאיר אליפור)
בנימין נתניהו בכנס בשבע (צילום: מאיר אליפור)

"יש עדיין פצועים בגלל הקורונה הכלכלית. הבאתי חיסונים ואף אחד לא חשב להגיד לי 'שמע זו רפואת בחירות' - כאן פוליטיקאים ויועצים אומרים לי שזו כלכלת בחירות", סיפר. "שמעתי את הראיון המשעשע עם מנכ"ל פייזר. זה נכון, אני עובד מסביב לשעון 24/7. יכול להיות שאנשים חשבו שזאת 'דרך התבטאות', אבל לא כך. צלצלתי אליו ב-3 בבוקר. קיבלתי את החיסונים כי קדחתי לו, חפרתי לו בלי הפסקה". 

נתניהו התייחס גם לביטול הביקור באיחוד האמירויות וסיפר: "לפני שלושה ימים לא הגענו בגלל תקלה לאמירויות, אבל דיברתי עם המנהיג מוחמד בן זאיד, והוא אמר לי 'אני מאמין בך וביזמות של אזרחי ישראל, ולכן אני מבטיח להקים מיד 40 מיליארד שקל במגה פרויקטים הללו'. זה אמיתי, לא קשקושים, לא ציוצים. זה אמיתי, עם יכולת מוכחת. אלה הדברים שאנחנו עושים. בנוסף לזה, יהיו לנו תמלוגים מהגז".