יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שוחח היום (ראשון) עם בן כספית במסגרת תוכנית "בחירות אישיות" של רדיו 103FM בשיתוף וואלה! והתייחס לריאיון שעורר סערה בתוכניתם של "אופירה וברקו" בערוץ 12. ליברמן תקף בחריפות את מנהיגי המפלגות החרדיות וסרב להתנצל על אמירתו כי "את החרדים יחד עם ביבי אני מעיף במריצה למזבלה". 

"אני לא מוכן לקבל את כל ההיתממות הזאת, כל בכי התמרורים וזעקת הקוזאק הנגזל, זה בא אחרי שהם משתלחים בציבור שלהם. וקמפיין עם הכלבים, חיילת צה"ל שהיא שיקסע, וכמה הם גאים עם כל המאכרים שלהם בשדה התעופה ואחרי שגפני מודיע כמה הוא מאושר שהוא שדד את הקופה בוועדת הכספים והעביר מאות מיליונים לישיבות, ודרעי מכריז על ישיבה רק לחרדים בקריית גת, אחרי כל הדברים האלה, איך אתם לא מתביישים?", אמר ליברמן.

"מה אתם מצאתם מילה להתנפל בגללה? אני חושב שבאמת כל העסקנים האלה הם קודם כל פוגעים בציבור החרדי. אין מישהו שפוגע יותר בחרדים מהנהגת ש"ס ויהדות התורה". בתגובה לטענה שהאמירה מזכירה תמונות לא נעימות מההיסטוריה, ענה ליברמן: "צריך לשלוח אותם להיסטוריה, הם צריכים להפוך להיסטוריה, ובמובן הזה אני מאוד מקווה שנשלח את נתניהו לאופוזיציה וגם את ליצמן ודרעי".

ליברמן אף אמר כי הוא אינו סומך על שר הביטחון בני גנץ. "יום לאחר הבחירות להערכתי הוא הראשון שיצטרף לנתניהו תמורת תיק הביטחון", אמר, וטען כי גם בנט יצטרף לממשלה בראשות נתניהו: "ברור שאם נפתלי בנט משלים 61 לנתניהו הוא ילך איתו ועם סמוטריץ'. גם אתמול ראיתי שאנשי ימינה הבהירו שהם יתמכו בחוק הצרפתי ובפסקת ההתגברות ויתנגדו לחקיקה שתמנע ממועמד שהוגש נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה".

לכתבה המלאה בוואלה!