עופר ברקוביץ', חבר מועצת העיר ירושלים ומועמד "תקווה חדשה" לבחירות לכנסת ה-24, שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM. הוא התייחס לאירוע האלים בו תומכי המפלגה הותקפו על ידי תומכי מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, ודיבר על ההיתכנות הפוליטית של מפלגתו לקראת הבחירות.

ברקוביץ' פתח את דבריו בתיאור המקרה החריג במוצאי שבת: "אנחנו היינו אחרי ערב מרגש, כנס גדול בירושלים של המפלגה, סיור מוצלח עם עשרות פעילים ברחבי שוק מחנה יהודה ובסוף אותו אירוע, ממש בסיום הצעדה, הגיעה קבוצה שהתחילה לצעוק לעברנו, לא שמעתי צעקות 'בוגדים' ונוספות, אבל כולל ניסיונות התקרבות אלימים. היו שם מאבטחים שהסתובבו איתנו ובהחלט ניסו להרגיע את הרוחות".

הוא הוסיף כי למרות ש"לא חוויתי אגרופים, היו דחיפות", הייתה "חתירה למגע. לא ככה צריכה להתנהל מערכת בחירות בישראל, אנחנו רגילים שיש גם תגובות לטובת הצדדים האחרים והמפלגות האחרות וזה לגיטימי, אבל לא בצורה של אלימות שחוזרת על עצמה יום אחר יום ויוצרת אווירה שמהלכים אימים על מועמדים".

עם זאת, הוא לא אמר בבירור כי מדובר בפעילות של מפלגת הליכוד שרה"מ עמד מאחוריה, והאם הדברים אכן מכוונים רק למפלגתו של גדעון סער: "אני לא יודע להגיד במאה אחוז אבל הדברים לא מקריים. באירועים האלה, בטח שלשום זה היה נראה מאורגן, אבל אני לא יודע לומר על הקשר הישיר. זאת מציאות שאנחנו לא מוכנים להשלים איתה".

לאחר שנאמר לו על הגינוי של השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, השיב כי זה מעשה "מצוין, זה מה שמצופה ממנו. זה לא קרדיט גדול שהוא צריך לקבל, זה הדבר הבסיסי. הייתי שמח לשמוע את זה גם מרה"מ. התגובות האלימות והשיטתיות בה זה קורה פעם אחר פעם מעידות על בעיה קשה במחנה שבעצם תומך בנתניהו. כשרה"מ לא עושה את כל הפעולות כדי לעצור את זה הוא מסכן את עם ישראל ואת היציבות והיכולת של החברה לנהל בחירות דמוקרטיות בישראל".

כשהתייחס לסקרים הפוליטיים המתפרסמים מדי יום, אמר כי "אם אתה מצביע לבנט אתה מצביע לנתניהו. מי שמצביע ללפיד מצביע לבחירות חמישיות". בנוסף, הבהיר כי לא יצטרפו לממשלת נתניהו כדי למנוע בחירות נוספות מכיוון ש"אנחנו מייצרים אמירה ברורה ונעמוד מאחוריה כי זה מה שהציבור מצפה". 

כנשאל איך יעשו זאת עם תשעה מנדטים סך הכל, השיב: " אני מאמין שיהיו יותר מתשעה ואנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לשכנע את הציבור".