אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, התייחס היום (שני) ל"הסכם הסודי" של בני הזוג נתניהו, ואמר כי הוא לא מופתע אם אכן קיים כזה הסכם. במהלך כנס הבחירות של מעריב-ג'רוזלם פוסט אמר אולמרט בראיון לעורך ג'רוזלם פוסט, יעקב כץ: "אני מכיר אנשים שהתברר לי מפיהם שאת הראיון למינוי שלהם לא עשה ראש הממשלה, עשתה אשתו".

"העדות של ארצי", אמר אולמרט, "רק בדיעבד נתנה גיבוי למה שאנחנו רואים במו עינינו כמעט מדי יום". ראש הממשלה לשעבר התייחס גם לפרשת הטיסה לאיחוד האמירויות ועקץ: "דרך אגב, גם אם לכאורה הוא היה יכול לטוס לאמירויות דרך ירדן הוא לא היה טס, משום שהבוס (שרה נתניהו) לא יכלה לטוס, משום שהייתה חולה, וברור שהוא לא טס בלעדיה".

אולמרט הדגיש עוד בסוגיית "ההסכם הסודי" כי "זה מסכן את מדינת ישראל. זה מערער את היסודות של משטר דמוקרטי., מבלי שהיא חייבת לתת הנמקות ולדווח לשום גורם, והסמרטוט הזה שנושא בתואר ראש הממשלה הוא שחקן התיאטרון שצריך לחפות על העובדה שהוא לא מקבל את ההחלטות". 

הדברים נאמרו בכנס הבחירות של מעריב וקבוצת הג’רוזלם פוסט בשיתוף אתר וואלה!. הכנס ישודר ביום חמישי, ה-18 במרץ, החל מהשעה 12:30 באתר מעריב ובאתר וואלה! בכנס ישתתפו ראשי המפלגות המועמדות לכנסת ה-24, ויענו על השאלות הקשות והמורכבות שיציגו בפניהם מיטב העיתונאים. לחצו כאן לכל הפרטים על הכנס

אהוד אולמרט מספר על עדותו של מאיר דגן. מתוך כנס מעריב-ג'רוזלם פוסט