יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין היום (שני) בכנס מעריב-ג'רוזלם פוסט והזהיר כי מפלגתו של נפתלי בנט עלולה להימחק במידה ותביא לבחירות חמישיות. 

"כנראה גם הם הבינו", אמר ליברמן על בנט בראיון לאנה ברסקי בכנס, "שאם בן אדם לא יודע לקצץ באגו שלו אז הוא בבעיה. אם הם גוררים את המדינה לבחירות חמישיות ימינה תימחק. אם בגלל האגו של בנט ניגרר לבחירות ימינה תימחק. להערכתי הם הבינו את זה. אם יילכו עם החרדים ונתניהו זו תהיה הממשלה הכי פונדמנטליסטית שהייתה פה אי פעם". 

הדברים של ליברמן נאמרו בכנס הבחירות של מעריב וקבוצת הג’רוזלם פוסט בשיתוף אתר וואלה!. הכנס ישודר ביום חמישי, ה-18 במרץ, החל מהשעה 12:30 באתר מעריב ובאתר וואלה! בכנס ישתתפו ראשי המפלגות המועמדות לכנסת ה-24, ויענו על השאלות הקשות והמורכבות שיציגו בפניהם מיטב העיתונאים.

יו"ר ישראל ביתנו הצהיר לאחרונה כי ימליץ על המפלגה "שתביא הכי הרבה מנדטים חוץ מנתניהו". עוד אמר ליברמן בשבוע שעבר בכנס "וועידת המשפיעים" של N12, כי "האינטרס של מדינת ישראל הוא להקים ממשלה יציבה ולהחליף את הממשלה הנוכחית שנכשלה בכל פרמטר". 

ליברמן התייחס באותו ראיון גם לאפשרות שבנט יוביל את הממשלה הבאה: "הסיכוי שלו להיות ראש ממשלת סינגפור גבוה מהסיכוי שיהיה ראש ממשלה בישראל". עוד אמר, כי "מה שבנט עושה זה לסחור באמון הציבור. אני חושב שגם בנושאים הערכיים כמו נישואין וגירושין ופתיחת עסקים בשבת, הוא מתנגד אבל מדבר על סדר יום ליברלי".