שרת המשפטים לשעבר וחברת הכנסת איילת שקד (ימינה) שוחחה הבוקר (שלישי) עם אראל סג"ל ורועי עידן ב־103fm והגיבה על תוצאות הסקרים: "את כל הכסף הגדול, משקיע נתניהו בסמסים, סרטונים ושלל כלים על הראש שלנו, הוא לא מתעסק עם לפיד כי הוא יודע שאין לו יכולת להקים ממשלה, ולכן הוא מתעסק איתנו. נתניהו רק מאיים ביאיר לפיד כדי לקחת מצביעים מאיתנו". 

בהמשך דבריה, תקפה: "מפלגת הליכוד שדואגת רק לכיסאות שלה, מסוגל להלבין גם את מנסור עבאס באמצעות בן גביר כדי שתהיה לו קואליציה. מי שלא רוצה בחירות חמישיות, הכתובת היא ימינה. לנתניהו אין בעיה ללכת לבחירות חמישיות, הוא ימשיך להיות ראש ממשלת המעבר. נקים רק ממשלה עם רוב ימני. לא נתמוך בחוק פרסונלי נגד נתניהו. אנו לא תומכים בחוקים פרסונליים, ולא משנים את דעתנו לפני הסקרים. ראש ממשלה מחליפים בקלפי ולא בחקיקה". 

"המומחה הגדול ביותר להקמת ממשלות שמאל בישראל הוא בנימין נתניהו", אמרה שקד, "ב-2009 הוא העדיף את אהוד ברק, ב-2013 נתן ללבני את המשפטים ואמר לבית היהודי שנשאר בחוץ. הוא מומחה בהקמת ממשלות לא הומוגניות, הדבר האבסורד שקורה בימים האחרונים זה שהליכוד שדואג רק לכיסאות שלו מסוגל להכשיר את מנסור עבאס באמצעות בן גביר כדי שתהיה לו קואליציה. מה זה אומר ממשלה שנשענת על מנסור עבאס? לא יכולה לפעול בעזה, מול הרשות הפלסטינית".

"אם ימינה תרכיב את הממשלה יהיה ראש ממשלה נחוש ושר אוצר נחוש. אנחנו נקים רק ממשלה עם רוב ימני, ובוודאי כל הנושא המשפטי יישאר. נתניהו עד שלא הוגש נגדו כתב האישום הייתה לו אסטרטגיה והוא אמר אותה מול המצלמות לעצור ולחסום כל שינוי במערכת המשפט, רק ברגע שהוגש כתב האישום האסטרטגיה השתנתה. כשרת משפטים שרציתי לשנות דברים שמנדלבליט התנגד להם, נתניהו יישר קו עם מנדלבליט", ציינה עוד לבסוף.