מעומד תקווה חדשה לכנסת, זאב אלקין, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז בתכניתם ב-103FM ושלל את טענותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בראיון היום לפיהם ח"כים מתקווה חדשה קיימו "גישושים" עם מפלגת הליכוד: "תבינו, אם נתניהו היה מוצא אצלנו עריקים הוא לא היה מדבר על זה".

הוא הוסיף כי "הסיבה שהוא כן מדבר על זה היא שכל מה שנתניהו עושה בשבועות האחרונים, הוא, עושי דבריו והשופרות שלו, היא לפגוע בנו בכל דרך אפשרית כי רק מאיתנו הוא מפחד. אתם יודעים, הרי אתם כבר יודעים שלי יש דוקטורט בענייני נתניהו, וכשהייתי לצידו השתתפתי בלא מעט פרויקטים מהסוג הזה".

כדי להבהיר את נקודתו, הוא ציין כי עריקתה של אורלי לוי-אבקסיס ממפלגת העבודה-גשר-מרצ לגוש נתניהו "עברה בשקט מוחלט וזה הפתיע את כולם. בסיפור של אורלי אני יודע בדיוק מה היה ואני יודע מי המציא את הרעיון".

אלקין הכחיש את הטענות לפיהן יו"ר המפלגה, גדעון סער גער ביפעת שאשא ביטון והאשים אותה בשיתוף פעולה עם הליכוד: "לא היה ולא נברא. מה גם שיש מערכת יחסים מאוד חברית בין גדעון ליפעת. אני מזמין אותך לבוא אלינו למטה ולראות איך אנחנו עובדים באווירת צוות ואחדות".

לבסוף, כשנשאל על "חפרפרות" של מפלגתו בליכוד, ענה "אם בתקופה רגילה ולא בתקופת בחירות אתה תשב עם חברי הליכוד לשיחה בארבע עיניים אתה תשמע מהם דברים קשים ביותר על נתניהו. יותר קשים ממה שאני אומר. יש בסיעת הליכוד לא מעט אנשים שמחכים בקוצר רוח שנתניהו ישחרר את הליכוד. יש אנשים שמייחלים שנתניהו ישחרר את הליכוד בשיחות בארבע עיניים".