יועז הנדל, חבר מפלגת תקווה חדשה, התראיין לתוכניתם של בן כספת ואריה אלדד ב-103FM ושוחח איתם על פניית מפלגתו למפקד תחנת גל''צ שמעון אלקבץ, על מנת שיפסיק את שידוריו של השדר יעקב ברדוגו בתחנה.  "הבאנו רשימה ארוכה של התבטאויות מהחודשיים האחרונים, שהן פשוט דף המסרים של מפלגת הליכוד", פתח הנדל והוסיף כי יש שתי אפשרויות לפתרון – להעלות נציג של מפלגת תקווה חדשה לשעה ביום, כמו ברדוגו, על מנת להעביר את דף המסרים של המפלגה, או להחליט שאין תעמולת בחירות בתחנה הצבאית.

שר התקשורת לשעבר אמר שהשידורים של ברדוגו הם פשוט מסרי הליכוד בצורה שוטפת, בזמן שאותו הם מסרבים לראיין. אלדד ניסה להקשות ואמר כי אלקבץ יוכל להגיד "יש שדרנים בתחנה שהם רק לא ביבי", הנדל השיב כי "ברדוגו הוא שדר מפלגתי, אז אני בעד שלכל מפלגה יהיה שדרן משלה, אם זה מה שאלקבץ רוצה, שיעשה לכל מפלגה שעה עם שדרן משלה. אם לא, לא יכול להיות שהליכוד יקבל".

"התקשורת היא הכלי המרכזי לשכנוע הציבור ואנחנו עושים עבודה קשה כדי לעלות לציבור ולשכנע להצביע לנו. במערכת בחירות אי אפשר לתת מתנה חינם למפלגה אחת. אפשר להתווכח על המסרים, אני למשל חושב שניתוק מהמציאות ומתקפות נמוכות זה אף פעם לא רצוי", המשיך הנדל.

בשלב זה, כספית עצר את הנדל ושאל אם בכלל היה צורך לפנות לגל''צ, ולא לוועדת הבחירות המרכזית, "לדעתי אלקבץ זה אדם שלא קיים בכלל". הנדל ענה כי "אני יודע דבר אחד, אנחנו מבקשים הוגנות ושוויון, אם יש שעה שלמה שמוקדשת נגדנו כל יום, שתהיה שעה בעדנו. אם לא, אז שלא יהיה כלום, זה מאוד פשוט. אם זו הייתה תכנית עם ביקורת על כל המפלגות אז בבקשה, אבל זו פשוט שעה שהיא דף המסרים של הליכוד נגדנו. כל המסרים של ברדוגו בתכנית הם נגדנו".