בליכוד נושבות רוחות של אופטימיות, כשלדברי גורמים במפלגת השלטון - הסקרים הפנימיים האחרונים צופים זכייה ב־34־35 מנדטים. במקביל, יו”ר יש עתיד ח”כ יאיר לפיד קיים אתמול כנס פעילים אחרון לפני הבחירות, ובו הכריז: "אנו נאבקים על המנדט ה־61". בליכוד מייחסים את המגמה החיובית לקמפיין השטח המוצלח של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמשתתף מדי יום בכמה כנסי בחירות, שלטענת אנשי מטה הבחירות מלאים עד אפס מקום ועם אווירה מתלהבת בקרב הקהל.

מה שעוד גורם לתוצאות המעודדות, לדברי גורמים בליכוד, אלו הם הנתונים המשתפרים של מצב התחלואה מקורונה. לדבריהם, משרד הבריאות מדבר על הקלות נוספות - והמסרים של הליכוד ושל נתניהו הנוגעים לתחום המלחמה במגיפה מתחזקים בהתאם. אתמול השתתף נתניהו בשישה כנסי בחירות, ואף סייר ביישובים שונים בצפון, כשהוא ממשיך במקביל לתקוף את לפיד ולהציב אותו בתור האלטרנטיבה.

לפיד, מצדו, דיבר בפני כ־300 מתומכיו שהתכנסו באולם “מופת” בראשון לציון, והכריז: “אנחנו יכולים לנצח את הבחירות האלה. אנחנו נאבקים על המנדט ה־61. כל השנתיים האלה מתנקזות למנדט אחד. מי שיהיה מספיק נחוש, יביא אותו. הבחירות האלה יוכרעו על בין 10 ל־12 מנדטים של מתלבטים. הם מתלבטים לא רק בינינו למפלגות אחרות, אלא בינינו לבין להישאר בבית ולראות נטפליקס. אם נגיע אליהם ונוציא אותם מהבית - אפשר לנצח את הבחירות האלה".

בתוך כך, גדעון סער החריף את מתקפתו על נתניהו, ובסרטון שעלה אתמול לרשת הוא אומר: “תנועת הליכוד, שהייתה תנועה מפוארת, ערכית ואידאולוגית, נגררת היום על ידי נתניהו לבית המשפט. זה ימין?”.  בפעם ראשונה בקמפיין החליטו בתקווה חדשה לקשר את המפלגה של סער לליכוד של פעם, של בגין ושמיר. לדברי גורמים במטה הבחירות, הקמפיין מיועד לבוחרים שבעבר הצביעו לליכוד והיום ממשיכים להתלבט.