ברשימה המשותפת וברע"ם חוששים מאחוזי הצבעה נמוכים מאוד ביום הבחירות, שעלולים לפגוע בסיכוייהן. יו"ר סיעת הרשימה המשותפת ח"כ אחמד טיבי אמר אתמול: "אנחנו מנסים לעודד, לדרבן ולבקש מאנשים שייצאו להצביע, אבל זה לא יהיה כמו בפעם שעברה. אין ספק שהפיצול של הרשימה המשותפת פגע ברצון הציבור לראות רשימה אחת משותפת למרות הביקורת על הרשימה".

בבחירות לכנסת ה־23 נרשמה עלייה דרמטית בשיעור ההצבעה ביישובים הערביים, שהגיע לרמתו הגבוהה ביותר בשני העשורים האחרונים: 64.8%. ההערכה היא שהפעם, על רקע הפיצול ברשימה, שיעור ההצבעה יירד מתחת ל־60%. 

יוסף מקלדה, מייסד ומנכ"ל מכון המחקר סטאט־נט, התראיין אתמול לרדיו צפון 104.5FM ואמר כי על פי סקרים שערך, לא פחות מרבע מהציבור הערבי, 25.1%, מתכננים להצביע למפלגה יהודית כלשהי בבחירות לכנסת ה־24. לדבריו, אלמלא החיזור של מפלגות יהודיות אחר הקול הערבי, שיעור ההצבעה במגזר בבחירות הקרובות היה פחות מ־50%. 

בתוך כך הפגינו אתמול חברים ברשימה המשותפת נגד ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בצפון. במקביל, שלט גדול של תמיכה בנתניהו, שהוצב על ידי הליכוד על בניין בשכונת ואדי ניסנס בחיפה, הוסר על פעילים בשכונה ונזרק לפח.