יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג בתכנית ב103FM, והתייחס לטענותיה של ניקול ראידמן, לפיהן הוא ביקש שתפריד בינו לבין חבריה מהקהילה הגאה. ליברמן אמר כי "אין שם מילה של אמת. אין לי רצון לשתף פעולה עם הקמפיין של האב, הבן ורוח הקודש". הוא הוסיף כי "אני חוזר ואומר שאנחנו תומכים במתן זכויות מלאות לקהילת הלהט"ב".

על אמירת ה"מזבלה", אמר כי "מה שמקומם אותי זה הצביעות של התקשורת והפוליטיקאים, זה בא אחרי חודש של השתלחויות בציבור שלם. לא שמעתי את אותה התקוממות כששמענו את פינדרוס מדבר על החיילת שהיא גויה". עוד הוסיף: "אנחנו לא נותנים את הלחי השנייה, יש גבול לכל דבר. שר הביטחון, איש נאור כביכול, מילה של גינוי לא הוציא לפינדרוס. יש ציבור אחד מקופח וזה הקיפוח החרדי. אני יכול להראות לך את הטלפון שלי, אילו הודעות אני מקבל".

על הטענות כי הוא פוסל את הציבור החרדי הגיב ליברמן כי "אני לא פוסל, אני רוצה לעזור להם. הם מדוכאים, כלואים בשבי" והוסיף: "מה שקורה בפועל הוא שאותם חברי כנסת חרדים, נלחמים לא על כשרות, אלא על לא ללמוד לימודי ליב"ה. למה? כי בחור בגיל 18 שלא יודע את לוח הכפל ומכיר מילה באנגלית - יש לו רק מסלול אחד". 

יו"ר ישראל ביתנו התייחס גם למצב הסקרים: "אני מתמקד בהבאת המצביעים לקלפי, כל שאר לא מעניין. אני רוצה שלטון טוב, ובשביל זה צריך לבוא ולהצביע". וכן התייחס להחלפת שלטון נתניהו: "שלטון רע בוחרים אנשים טובים שלא באים להצביע ביום הבחירות. בסיבוב השלישי בערים עם רוב חילוני מובהק לא הגיעו 1,200,000 איש לקלפי. אני מדבר על חיפה ותל אביב. לו שליש מהם היו מגיעים זה עוד 10 מנדטים עם הכרעה ברורה לטובת גוש השינוי".

"לו אחוז ההצבעה בקרב החילונים היה דומה לזה של החרדים היינו חיים במציאות אידיאלית. אנשים אוהבים לקטר בכורסה ביום שישי, אבל לא לבוא להצביע", הוסיף ליברמן.

לגבי התסריט של שיתוף פעולה בין הליכוד ורע"מ, אמר ליברמן כי: "שמעתי את בן גביר בקולו שאומר בכנס בירושלים שבהחלט אפשר לקחת את התנועה האסלאמית מבחוץ אם עבאס יגיד שהוא לא בעד לרצוח ילדות יהודיות".

היום בבוקר בריאיון ב-103FM אצל ניסים משעל וגיא פלג, נשאלתי שוב על השקרים המופצים בשליחות משפחת נתניהו. בתשובתי הסברתי...

Posted by ‎Avigdor Liberman - אביגדור ליברמן‎ on Wednesday, March 17, 2021