5 ימים לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הבוקר (חמישי) ריאיון בגל"צ בו הסביר מה עמד מאחורי ביטול ביקורו המתוכנן באיחוד האמירויות, סיפר כי "יש עוד 4 מדינות שרוצות ועומדות לחתום איתנו על הסכמים" והתחייב כי במידה ויפסיד בבחירות יקבל את התוצאות ויעביר את השלטון באופן מסודר: "נו באמת, מה אני אעשה, אבכה?". 

בראשית הריאיון נשאל נתניהו על ביטול ביקורו באיחוד האמירויות וטען כי לא עומדים שיקולים פוליטיים מאחורי הביטול. "כל כך לא נכון ועוד פייק ניוז. כשעמדתי לנסוע לשם לפני כמה ימים לא הם מנעו את זה - אלא תקלה. זה נפתר, והביקור יקרה בקרוב". נתניהו אף טען כי "יש עוד 4 מדינות שרוצות ועומדות לחתום איתנו על הסכמי נורמליזציה", אך סירב לענות על השאלה האם סעודיה נמצאת ביניהן. "יכול לומר מראש שסוריה לא אחת מהן", התבדח.

על הטענה ששלח את יוסי כהן ראש המוסד במטרה לשכנע את האמירויות שלא לבטל את הביקור אמר נתניהו: "לא אגיד לך למה אני שולח את יוסי כהן אבל אלו משימות יותר חשובות והוא עושה עבודה נפלאה. זה כמובן לא דברים שאפרט אבל אתה רואה חלק קטן מהתוצאות". נתניהו רמז גם כי "לא אמרתי שלא ביקרתי באמירויות".

נתניהו התייחס גם למשבר המתפתח בין ארה"ב לרוסיה לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן כינה את נשיא רוסיה פוטין "רוצח" ואמר: "שניהם ידידים חשובים שלי, במקרה של ארה"ב יש לנו ברית איתנה, וגם היחסים עם פוטין חשובים מאוד לאינטרסים הביטחוניים שלנו. אנחנו פועלים מדי כמה ימים כדי למנוע את ההתבססות האיראנית בסוריה - וחופש הפעולה הזה נשמר בין השאר בגלל היחסים עם רוסיה".

כשנשאל האם הוא מתחייב לקבל את תוצאות הבחירות ולהעביר את השלטון באופן מסודר במידה ויפסיד אמר נתניהו: "נו באמת, איזה שאלה. ברור שאקבל את התוצאות, מה אני אעשה, אבכה?". הוא הוסיף: "הרי פעם אחת כבר הפסדתי, לא שזה קורה הרבה. זו שאלה תאורטית כי אני מאמין שאני מנצח, איזו שאלה מה. זה תיאורטי. מצאתם מישהו שלא מאמין בדמוקרטיה, נו באמת". 

על האפשרות שימינה בראשות נפתלי בנט תצטרף לממשלה בראשותו אמר נתניהו: "אם לימינה יהיו מעט מנדטים - ודאי שהם יצטרפו לממשלה בראשותי ובנט יהיה שר בכיר, אבל אם הם יהיו גדולים הוא ילך לברית אחים עם לפיד".

נתניהו חזר על הטענה כי חברי מפלגות אחרות נמצאים במגעים עם הליכוד: "חברי כנסת כבר התחילו בגישושים אלינו, לא איתי אישית אבל עם מקורבים לי, וזה לא רק ממפלגות שמגדירות עצמן כביכול ימניות".

נתניהו התייחס גם לתביעת הדיבה שהגיש עו"ד דוד שמרון נגד דוד ארצי, שטען שראה הסכם סודי שנחתם בין ראש הממשלה לרעייתו שמעניק לה, לטענתו, את הזכות להשפיע על מינויי בכירים במדינת ישראל. וטען: "שטויות וקשקוש. אם ארצי יזמן את רעייתי ואותי להעיד בתביעת הדיבה - בוודאי שנגיע. זה קשקוש של אנשים שלא יכולים לנצח אותנו בקלפי".

כשנשאל האם הוא מוכן לאפשרות של הרשעה ומאסר במשפטו המתנהל בימים אלו, חזר וטען: "התיקים מתפוררים ויתפוררו". כשנשאל האם הוא סומך על השופטים ענה: "אני מקווה מאוד, ימים יגידו".