שר ההתיישבות, חה"כ צחי הנגבי שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM, והתייחס לסבירות להקמת ממשלה בבחירות הקרובות: "יש רק תרחיש סטטיסטי אחד בו קשה לראות כיצד המשוואה מתכנסת לממשלה וזה אם יהיה 60-60, אם זה לא קורה אני מאמין שהפעם תורכב ממשלה חדשה". הוא הוסיף כי "אני מאמין ומקווה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו אבל זה יכול להיות גם הפוך, הקרב צמוד. יום הבחירות יהיה מאוד רלוונטי בשונה ממערכות עבר".

כשנשאל על האפשרות שהליכוד יישען על מפלגתו של מנסור עבאס השיב: "נראה לך הגיוני שנקבל החלטות בנושא לאומי, מדיני ביטחוני אחר ונבקש מעבאס לתמוך בזה? זה מצחיק". לדבריו, "זה ממש לא יהיה. עם כל הכבוד למתינות היחסית שאנחנו רואים בחודשים האחרונים, זה לא הגיוני שנכונן ממשלה שנשענת על מפלגה שעוינת באופן פומבי וגלוי לרעיון של מדינה ציונית ודמוקרטית. לא מוכנים להיות ממשלה שתלויה בקולותיהם".

עוד הוסיף השר הנגבי כי "זה פחות רלוונטי לנו, זה רלוונטי למחנה השני. אנחנו רוצים 61 ימין על מלא, זה האתגר. אם לא יושג היעד – לא הצלחנו בבחירות. כפי שבשלוש המערכות האחרונות לא הצלחנו".

"יש אלימות בכל הכיוונים, פיזית ומילולית", אמר הנגבי לגבי האלימות הפוליטית כנגד מפעילים המתנגדים לנתניהו, והוסיף כי קיבל אימים על חייו: "היו איומים והעברתי אותם למשטרה, אני סומך עליה שתבחן מה היא צריכה לעשות. אני לא היחיד אני מניח שרוב חברי הכנסת בתקופה הזאת מקבלים".

לשאלה כיצד הם מרגיעים את השטח השיב כי "אנחנו בעיקר דורשים מכוחות האכיפה לאתר כל אדם בין אם הוא זורק ביצה או מגדף בטוויטר ולהעמיד אותו לדין, אנחנו סולדים מאלימות ואלימות בישראל גבתה חיים של ראש ממשלה ומפגין, צריך לגדוע את זה בכל הכוח. אנו מגבים את מערכת אכיפת החוק ללא שום היסוס".

לגבי אמירתו של, יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר כי חוק צרפתי הוא תנאי לכניסה לממשלה אמר: "המשפט יצא לדרך אין שום דרך שחקיקה בכנסת יכולה להפסיק אותו, רה"מ אומר את זה, לא מאמינים לו כי זה טבעי שאדם יאבק על חייו. אני לא חושב שחוק צרפתי הוא דבר נכון", והוסיף כי "כל הנושאים האלה לא רלוונטיים לבחירות, כי הם היו רלוונטיים ב-3 מערכות הבחירות האחרונות והציבור אמר את דברו".