יו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, שוחח היום (חמישי) עם בן כספית וינון מגל בתכנית ב-FM103, והתייחס למועמדותו לראשות הממשלה: "אני מועמד לנסות להוציא את המדינה מהבוץ הזה, זה הסיפור בסוף". לדבריו, "אני אקים ממשלת ימין טובה, רחבה, שתוציא אותנו מהבוץ הזה. כל הצבעה לכל מקום אחר רק תתקע אותנו".

בתוך כך, בנט הצהיר בגל"צ כי לא יתמוך בחוק שימנע מנתניהו לכהן תחת כתב אישום. גם סער התייחס לנושא בראיון בגלי צה"ל, ואמר: "אי אפשר לשנות את כללי המשחק באמצע המשחק. הכנסת ה-24 צריכה לחשוב האם ההסדר נכון לעתיד, יכול להיות שיש טעם לשנות אותו".

בראיון ב-103FM נשאל בנט האם ייכנס לליכוד כדי להיות היורש של נתניהו השיב כי "אחד הדברים החמורים שביבי עשה במהלך כל השנים זה כמו עץ אורן שהורג תחתיו כל עשב, הוא לא אפשר להנהגה לצמוח תחתיו". הוא הוסיף ש"הנהגה אמיתית לא פוחדת לתת לאנשים לשגשג ולפרוח ולא מתעסקת כל היום באני ואני. הגישה ההירואיסטית הזאת כאילו המדינה לא תשרוד יום אחד בלי נתניהו זה דבר כמעט נגד האתוס שגדלנו עליו, יש עם, יש פה כל כך הרבה כוחות טובים, זה לא רק איש אחד. הוא תרם את שלו אבל הגיע הזמן להעביר הלאה".

בנט התייחס גם ליו"ר תקווה חדשה, גדעון סער: "אין לי טענות אליו, הוא רצה להיות כחול לבן החדש שאומרת רק לא ביבי ובסוף נכנסת תחת ביבי". הוא הוסיף כי "כל המפלגה הזאת היא קול להמשך אינסופי של בחירות, לא בגלל כוונות רעות, השאלה לאן הולכים עם הדבר הזה?".

"עוד שישה ימים ביבי, איווט ולפיד יגררו אותנו לבחירות חמישיות, להמשך הקרע בעם ואנשים הולכים להימחץ תחת הדבר הזה", אמר בנט: "אני חושב שצריך להחליף את נתניהו, צריך לעשות המון כדי להחליף את נתניהו אבל מה הדבר הכי נורא שיקרה פה? יגררו אותנו לעוד בחירות".

לגבי האפשרות של ממשלת שמאל הגיב יו"ר ימינה: "נמאס לי כבר מהספין הזה, בוא נעשה סדר. אין ולא תהיה ממשלת שמאל, ואין ולא תהיה ממשלת לפיד". עוד אמר כי: "אני לא אכתיר את לפיד לראש ממשלה כי אני ימני וכי זה שקר אדיר של בנימין נתניהו שנועד להסתיר את זה שהוא גורר אותנו לעוד ועוד בחירות עם חבורת החובבנים האדישים האלה. אתה רוצה עוד שנה של משרד חינוך עם שר שלא רואה ממטר? שיקימו לנו שרי מים ותנועות נוער? זה איום ונורא!"

על פסיקת בג"ץ לפתוח את נתב"ג אמר בנט: "יש פה שני כשלים – בג"ץ לא צריך ואסור לו להתערב בהחלטות שבסוף עלולות לעלות בחיי אדם מבלי שהוא נושא באחריות, מצד שני צריך לומר שהיה לממשלה שנה להתארגן על הדבר הזה, זה ביזיון".  הוא הוסיף כי "היה צריך לקיים בדיקות בנתב"ג לפני המוטציות, במדינות נורמליות עשו את זה. מה שהיה - היה, הייתה שנה בניהול נוראי עכשיו צריך להסתכל קדימה".

"אני רוצה להחליף את נתניהו ולהקים ממשלה שאכפת לה ולא חבורת אנשים שיגררו אותנו לעוד בחירות", סיכם בנט והוסיף: "מי שרוצה עוד סיפורים על ניקול ראידמן, בחירות 20, ומירי רגב בת 80 מעל הכיסא שיצביע לאיווט, לביבי, ניפגש פה. לא יודע אם תהיה לנו עוד מדינה, אבל לפחות יהיה מריבות יפות".