יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער התראיין היום (חמישי) בתוכנית "בחירות אישיות" של 103FM ו-וואלה!. סער התייחס למפלגתו הקודמת: "כואב לי לראות את הליכוד, שהייתה תנועה מפוארת, והיום היא ביביזם - משהו מסולף, לא ממלכתי, שמי שגדל על הליכוד כמוני - קשה לו עם זה". לדבריו, "נתניהו הפך את הליכוד למקום שמקדש את האינטרסים האישיים שלו. אנחנו חייבים כישראלים לקחת את גורלנו בידינו".

על מצב הסקרים אמר סער: "אני לא מסכם את מערכת הבחירות הזו. היא לא הסתיימה. אני נלחם עד הרגע האחרון כי אני מאמין שהצדק איתנו" והוסיף כי "ללא תקווה חדשה הבחירות היו במעמד צד אחד. היום יש הזדמנות לשינוי - אבל אין ודאות".

"אמרתי לקהל הענק שמבין שביבי צריך לסיים, גם אלה שתמכו בו בעבר, שהיום הוא חייב ללכת הביתה. יש כתובת לציבור הזה", אמר סער והוסיף על נתניהו כי: "הוא האדם הכי רחוק ממני מבחינה אידיאולוגית. זה אדם שאני יכול לתת לו גיבוי כאדם לאומי? ממש לא. סידור אחר של הכיסאות סביב נתניהו לא יביא לנו ממשלה שונה ואני לא אתן לזה יד".

 גדעון סער ובנימין נתניהו בכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גדעון סער ובנימין נתניהו בכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בהמשך לאמירתו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט כי "סער רוצה להיות הכחול לבן החדש. הסיפור שלו מאחורינו", הגיב  סער כי "לנו יש דרך. הדרך שלנו היא ימינה מהמרכז. כחול לבן הייתה במקום אחר. בנט מנסה להצדיק כבר מהיום שיילך עם ביבי. הוא לא מסוגל להשתחרר".

סער התייחס גם לפנייה להקפיא את שידוריו של יעקב ברדוגו ואמר כי "יושב אדם שהוא לא עיתונאי, לא איש תקשורת ולא פרשן - ומכפיש יום יום, ועובד בספינים של נתניהו, בתחנת שידור של צבא ההגנה לישראל. זה לא קביל ולא סביר. עושים שימוש לרעה במשאבי הציבור".