ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התכוון להגיע היום (שישי) אל ביתו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ברעננה, ולהזמין אותו ל"דיבייט", כחלק מקמפיין הבחירות של הימים האחרונים. לצורך העניין, נפרסה אבטחה כבדה מול ביתו של בנט, אך לבסוף הביקור בוטל, לאחר שבנט דווקא הביע נכונות לקיום המפגש.

מימינה נמסר לאחר הביטול: ״נתניהו רצה להטריל, וברח ברגע האחרון. הדיבייט מוכן, הכיסאות מחכים, ממה הוא מפחד?״. נתניהו אמר בכנס הליכוד ברעננה: "תכננו להפעיל היום ״נוהל שכן״ ולנסות להשיג הסכמה מנפתלי בנט על ממשלת ימין יציבה והתחייבות שלא לשבת עם לפיד בממשלה - עם או בלי רוטציה. כיוון שבנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך. ולכן אם תצביעו מחל תקבלו את בנט שר בממשלה שלי ואם תצביעו לבנט תקבלו אותו שר בממשלה של לפיד".

בנט הגיב ליוזמה המפתיעה בסרטון שפרסם: "הבוקר קמנו לפלוגות של שב״כ ומשטרה מול הבית, לא הבנו מה זה. מסתבר שנתניהו הולך לעשות את הגימיק שלו, לבוא עם איזה חוזה לחתימה וכו׳ וכו׳. אז קודם כל - אני לא הולך לחתום על שום דבר כי אני לא עובד אצל נתניהו אלא אצלכם, אזרחי ישראל. אבל אני מזמין את ביבי לדיבייט בכל שעה שהוא ירצה, רק תגיד מתי ונגיע.

"נדבר על הממשלה שלנו שתטפל בנגב מול ההזנחה של הממשלה שלך. ממשלה שלנו שתוריד מיסים, מול העלאת המיסים שלך. ממשלה שלנו שתוריד מחירי דירות מול זינוק המחירים אצלך. על הכל נדבר. תגיע, רק תגיד את השעה".

בהמשך פורסמה ברשתות החברתיות תמונה של סלון ביתו של בנט, שם הוצבו שתי כורסאות, במטרה להמחיש שבנט מוכן לעימות אם נתניהו אכן יגיע.