סוף סוף עימות? יו"ר ימינה, נפתלי בנט, וראש הממשלה, בנימין נתניהו, יתארחו הערב בשעה 22:00 בתוכנית בערוץ 20, ועל פי הצהרתו של בנט, הדבר ייעשה במתכונת עימות. יצויין כי מטעם הערוץ המשדר ומטעם נתניהו לא הוכרז אם מדובר בעימות או בראיונות נפרדים.

"בשעה טובה, עימות. הערב נתניהו ואני נדון: 1. איך לאחר 12 שנות זינוק מחירי דירות תחת נתניהו (200% עליית מחיר), נאפשר לזוג לקנות דירה? 2. איך הליכוד הפקיר את תושבי הנגב לטרור של כנופיות של בדואים? 3. תכנית סינגפור: האם נתניהו ימשיך לנפח את הממשלה או שאוריד מסים? רק מהות", צייץ בנט בטוויטר. בתוך כך, יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, קרא לבנט להכריז כי הוא יהיה חלק מ"גוש השינוי".

מוקדם יותר הבוקר, בנט התייחס בראיון שערך בגלי צה"ל לכוונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להגיע לביתו, מה שבוטל בסוף, לדברי נתניהו בגלל ש"בנט הודיע שהוא לא מעוניין". הדבר חיזק את המתח בין השניים ובראיון הבוקר טען יו"ר ימינה: "עצוב לי בשבילו".

בנט מזמין את נתניהו לדיבייט. צילום: באדיבות ימינה

הוא המשיך והסביר כי "ביום שישי נתניהו תכנן להגיע להפגין מול הבית שלי. ראש ממשלה במדינת ישראל שבא להפגין מול הבית שלי. עצוב לי בשביל נתניהו, בעבר הוא עשה הרבה דברים טובים אבל עצוב שבמשך שנים הוא תוקף את אבא שלי ז"ל, את אשתי, זאת חכמה קטנה. הוא חזק על המשפחה שלי אבל כנוע לכנופיות בדואים שמשליטות טרור על אלפי אנשים".

בנט המשיך להדגיש כי מפלגתו היא היחידה שיכולה להביא שינוי וכי ימינה היא "לשון המאזניים", זאת על אף שכבר ציין בעבר כי אינו מוכן לשבת תחת יאיר לפיד: "יש שמונים מנדטים בימין ורק שלושים בשמאל, יאיר לפיד לא רלוונטי, יש הרבה מנדטים והרבה דרכים להעמיד ממשלה ימנית לאומית שתחליף את נתניהו. את נתניהו אפשר להחליף רק מימין ואני לא מחרים אף אחד".

בנוגע לסיבה של נתניהו לבטל את הביקור בביתו, אמר בנט כי "גם לפיד, וגם כולם מבינים שהסיבה שנתניהו רצה להפגין לי מול הבית ביום שישי, ולא בא ברגע האחרון היא כי הבאתי לפה שולמנים עצמאים שחרב עליהם עולמם ואמרתי לו בוא שב איתם, נתחיל לטפל בהם, נתחיל לטפל בתושבי הנגב, אין בי שנאה לנתניהו גם עכשיו, יש לי אהבה למדינה שלנו". 

את דבריו סיכם בהבטחה: "אני אומר פה בצורה הכי ברורה, אני לא אתן לא לביבי, לא לאיווט, לא ללפיד, לא לגדעון, לאף אחד לגרור אותנו לעוד בחירות. תעודת הביטוח של עם ישראל זה ימינה גדולה".