יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, הגיעה היום (ראשון) לסיור בחירות בשוק התקווה, אשר לקראת סופו קיבל תפנית לא נעימה, כאשר לטענת צוותה של מיכאלי הם הותקפו על ידי תומכי הליכוד והדוברת של יו''ר העבודה אף ספגה יריקה מכיוונם.

מספר שעות לאחר הביקור בשוק, יו''ר העבודה פנתה במסר לראש הממשלה בנימין נתניהו בסרטון חדש בו אמרה: "נתניהו, אחרי שהבריונים שלך סיימו להכות מפגינים בצמתים, הם ירקו על הדוברת שלי והכו את הצלמת שלי. הם קיללו נשים ואת חברי הקהילה הגאה. אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה. אתה שתקת מול האלימות הזו נגד רבין וכולנו יודעות ויודעים איך זה נגמר. אבל האלימות לא תרתיע אותנו, יש לנו חברות וחברים בשוק התקווה ובכל הארץ, אנחנו נמשיך להגיע לכל מקום בכל הארץ. השאלה היא עד מתי אתה תשתוק מול האלימות הזו. מה צריך לקרות כדי שאתה תיקח אחריות?".
 
מדוברות המפלגה נמסר כי "לקראת סוף הביקור בשוק הגיעו קומץ מאוד אלים והחל לקלל, לדחוף ולירוק על הצוות של מרב. הם צעקו דברים מזעזעים נגד קהילת הלהט''ב עם דגל ליכוד ביד, אחד מהם עובד עיריית תל אביב בכלל שהיה בשוק".

מטעמה של ח"כ מיכאלי נמסר בתגובה כי הסיור היה מוצלח ברובו, ורק לקראת סיומו הגיעו מספר סוחרים שבחרו להבליט את תמיכתם בנתניהו. כמו כן, הדוברת של חברת הכנסת ספגה, לטענתה, יריקות מכיוון אחד הסוחרים.

מרב מיכאלי במסר לראש הממשלה בנימין נתניהו, קרדיט: דוברות מפלגת העבודה
מיכאלי תועדה בסרטון מביך עבורה, כאשר אחד הסוחרים המקומיים הבהיר בפניה את תמיכתם בליכוד ובבנימין נתניהו. "כל שכונת התקווה וגל האזרחים שקרובים לפה, מי שקונה אצלי בדוכן ובוחר בביבי, מספר 1 בקלפי, מקבל 30 אחוז הנחה. רק ביבי!", קרא סוחר בקול רם בפניה של מיכאלי, והאחרונה נאלצה ללכת מהמקום ולהמשיך בסיור.

כזכור, בשבוע שעבר סייר בשוק התקווה יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, אשר לגם להנאתו מהמשקאות האלכוהוליים שהוצעו לו וסיפק תמונות משעשעות שזכו לחשיפה רחבה ברשת.