ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המשיך הבוקר (שני) בבליץ הראיונות לקראת הבחירות, והתראיין לתחנת הרדיו "גלי ישראל". הוא רמז שהבחירות עשויות להיות מוכרעות על התוצאה שתשיג מפלגת הציונות הדתית: ״אני חושב שאין ספק שיהדות התורה תביא הרבה מנדטים, השאלה אם הציונות הדתית תעבור״.

כמו כן, המשיך לרמוז שיגייס עריקים ממפלגת "תקווה חדשה": "אני לא מחרים את סער, הוא מחרים את הליכוד. הוא החליט ללכת עם לפיד. בני גנץ חרט על דגלו להפיל אותי, יכול להיות שאם הוא יעבור - יהיו ח"כ או שניים שיעברו אלינו. בוא נגיד שיכול להיות שהוא לא יעבור, אתה שואל אותי אם יש גישושים? זה לא בלתי אפשרי".

עוד התייחס לנתניהו למהלכים שהבטיח לבצע אם ירכיב את הממשלה הבאה: "אני אגיד לך דבר אחד. אני מתכוון להביא לערביי ישראל המוסלמים טיסות ישירות מתל אביב למכה. ביום הראשון של הממשלה שאקים אני אביא מענקים של 750 שקל לכל מבוגר בישראל ו-500 שקל לכל ילד עד הילד הרביעי. במקביל, ניתן אלפי שקלים תמיכה לעסקים שצריכים את זה וכמובן תמרוץ של מעסיקים לקלוט חבר'ה מחל"ת. ביום השני הפחתות מיסים דרמטיות ועצירת המע"מ לחצי שנה".

לבסוף תקף נתניהו את התקשורת הישראלית: "ראית את ההצגה הזו אתמול? לא שואלים את ליברמן על הבת שלו שקיבלה מיליון דולר, אני לא קורא לזה פגוש את העיתונות, אלא פגוש את האוזנייה. אני יושב שם עם הבחורה הזו שקוראת למצביעי הליכוד 'עדר עיוור'. אני לא מחלק להם ציונים, אבל כמפלגה פוליטית ציונים גבוהים, כעיתונאים - עזוב, חבל. רוב אזרחי ישראל רוצים בי כראש ממשלה, הם מבינים שזו הבחירה".