פחות מיממה לתחילת יום הבוחר, ואורלי עדס, מנכ"לית ועדת הבחירות, חווה מתקפות אישיות מגורמי ימין על רקע ניסיון דה לגיטימציה של תוצאות הבחירות .היא שוחחה הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM והתייחסה לנושא טוהר הבחירות, והבהירה בצורה חד משמעית - חרף האמירות של גורמים מסוימים, כמו יו"ר הכנסת, יריב לוין מהליכוד, הוועדה פועלת באופן בלתי-מוטה ועושה ככל יכולה כדי להציג את התוצאות המדויקות והאמינות.

כשהתייחסה לאמירתו של לוין, כי "החלטות הוועדה אבסורדיות ומוטות פוליטית" השיבה: "עצוב מאוד לשמוע את הדברים הללו. מבחינתי, מכיוון שלוין, אותו אני מעריכה במישור האישי, היה חבר וסגן יושב ראש הוועדה בעבר. הוא יודע בדיוק כיצד היא פועלת ואת גבולות הגזרה לפי הוראות הדין. מאוד מצער לשמוע את הדברים הללו במדינה דמוקרטית מתוקנת, אני מאוד מקווה שהאמירות הללו ייפסקו ובאמת יתאפשר לציבור הבוחרים מחר לבוא לקלפי, להביע את עמדתו, ושאנחנו בוועדת הבחירות המרכזית ננהל את יום הבחירות הזה".

היא הוסיפה כי "אנו מדברים על תהליך שנמשך לאורך זמן כנראה, והחל כבר במערכת הבחירות לכנסת ה-22. לאחר מכן העיסוק בכך דעך, אך התחיל שוב בכנסת ה-23. בתקופה האחרונה זה לא קשור רק לדה לגיטימציה לתוצאות הבחירות אלא חמור מכך, לנושאי תפקידים בוועדה ולוועדה עצמה. הבוקר הזה אני אפילו מזועזעת".

עדס הבהירה כי מבחינתה, היא "לא חושבת שזה מכוון אישית אליי, אלא לתפקידי במובן שאני מייצגת את הגוף הזה, אני הפנים של הגוף שאני כל כך גאה לנהל, וחבל שאני נמצאת שם. הציבור צריך להיות מספיק להיות נבון כדי לדעת ולא לשתף את הדברים הללו בימים הקרובים לפחות, שבהם נעמוד במצב בו עדיין לא יהיו תוצאות סופיות כי עדיין יש את ספירת המעטפות הכפולות וזה בהחלט יכול להוות כר פורה להפצת כל המידע הכל כך תלוש מהמציאות הזה".

המנכ"לית הוותיקה הדגישה כי "מעולם לא נטיתי בשום החלטה שלי לצד כזה או אחר. אני רוצה להאמין שאנו שונים מהקמפיין של טראמפ ושיש לנו דברים יותר טובים ללמוד מארה"ב, לא את הדברים הנוראיים הללו. אני מאוד מקווה שלא נהיה במקום של אלימות, יש לנו פנים הרבה יותר מכבדות ומכובדות להראות. במישור של אבטחה פיזית, נערכנו יותר מעבר בוועדות האזוריות שלנו, ומשטרת ישראל נערכה גם היא באופן שונה במערכת הבחירות הזו".

לבסוף, שבה וחזרה על המסר המרכזי שלה, כי טוהר הבחירות נשמר מכל וכל, וכי הניסיון לערער אותו מזעזע אותה: "אני באמת רוצה לקוות שמופע הקסמים היחיד שאוכל להביא מדינת ישראל היא התוצאות הסופיות של הבחירות הללו. אין עליי איומים, ואין אבטחה סביבי, אני מאוד מקווה שלא אהיה במקום הזה. מזעזע אותי שאני נמצאת בשיח כזה, אני קוראת לציבור שיחשוב היטב לפני שהוא משתף כל ידיעה באשר לתוצאות הבחירות והטיית השיח. אנו מקבלים כל ביקורת בברכה, אנו גוף שלומד ומבקר את עצמו. אין בדו"ח שום דבר שאומר שהתוצאות במערכת הבחירות אינן אמינות".