השף המפורסם אייל שני הגיב היום (שני) לסרטון של ראש הממשלה נתניהו, בו הוא מחקה את שני. בשיחה עם מעריב, הגיב שופט מאסטר שף ועקץ את ראש הממשלה: "הלוואי וימשיך לחקות אותי, את המחוייבות ליושרה, לכנות, לחברות ולטוב".  בנוסף, השופט הוסיף עקיצה לנתניהו בעמוד האינסטגרם האישי שלו ופרסום תמונה שלו, כשהוא אוחז בתפוח עליו חרוטה המילה "לך".

יממה לפני הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנודע לא פעם בזכות פעילותו הנמרצת וה"חדשנית" ברשתות החברתיות, הפתיע את עוקביו בטיקטוק, שוב, עם סרטון חדש, בו הוא מחקה את השף המפורסם וכוכב הטלוויזיה.

בסרטון שהעלה לרשת החברתית, כדי לנסות להניע את מצביעיו אולי בפעם האחרונה להגיע ולבחור בו, נראה נתניהו במקומו הטבעי במערכת הבחירות הזו, מושבו האחורי של רכבו. "זה לא תכנית בישול", הרגיע בפתח דבריו, תוך שהאט את קולו והפך אותו מחוספס, כמו זה של השופט המפורסם מתכנית הריאליטי, שנודע בזכות שפתו הציורית.

לאחר מכן, אמר: "אבל לפעמים, לתפוח, יש לו נשמה. לפעמים התפוח רוצה למסור לנו מסר, הוא מוסר לנו מסר". כאן, שלף נתניהו את נשק יום הדין - תפוח שעליו חרוך הכיתוב השנוי במחלוקת מתעמולת הבחירות שלו - "חוזרים לחייך". הוא נגס בו בהנאה רבה, וקרא לכולם להגיע לקלפי.

זו אינה הפעם הראשונה שנתניהו נודע בחיקוייו. בשנת 2017, חיקה את כתב המשטרה הוותיק של חדשות 12, משה נוסבאום, כשתיאר בפני פעילי הליכוד בכפר המכבייה איך תציג התקשורת את המלצות המשטרה להעמידו לדין.

משה נוסבאום והחיקוי של נתניהו (צילום: פלאש 90,צילום מסך)
משה נוסבאום והחיקוי של נתניהו (צילום: פלאש 90,צילום מסך)