באילו שעות אפשר להצביע?
מרבית הקלפיות יהיו פתוחות מ־7:00 בבוקר ועד ל־22:00. ביישובים הקטנים שעות ההצבעה הן מ־8:00 ועד ל־20:00. כך גם בבתי החולים ובבתי הסוהר והמעצר.

איפה מצביעים חולי קורונה?
יופעלו 409 קלפיות המיועדות לחולי קורונה ו־342 קלפיות למבודדים שנחשפו לחולה מאומת או פיתחו תסמינים. הקלפיות הייעודיות לחולי קורונה יעבדו בשעות 8:00־19:00, ולמבודדים ייפתחו ב־7:00 בבוקר וההצבעה בהן תסתיים ב־22:00. חולי קורונה בבתי חולים שאינם מרותקים למיטתם יצביעו בקלפי שתוצב במחלקת האשפוז. חולי קורונה בבתיהם יצביעו בקלפי "הצבע וסע" הייעודית לחולים מאומתים. כל חולה מאומת שיגיע להצביע ימלא הצהרה כי הוא אכן חולה מאומת.

כיצד יצביעו מבודדים?
בקלפי ייעודית או בקלפי "הצבע וסע" למבודדים בלבד. קלפיות המבודדים יהיו בסניפים של קופת חולים כללית ובמבנים ציבוריים וחלקן במתחמי "הצבע וסע". מיקומן של הקלפיות מפורסם באתר ועדת הבחירות.

האם חולה קורונה או מבודד יכול להגיע לקלפי בכוחות עצמו?
ועדת הבחירות המרכזית הקימה מערך היסעים ארצי להסעת חולים מאומתים השוהים בבתיהם. לצורך הזמנת ההסעה יש להתקשר למוקד השירות של חברת "בון תור", שמספרו 077-6017137, או באמצעות אתר האינטרנט של החברה, שדרכו ניתן להזמין את שעת ההסעה.
רכב ייעודי להסעת חולים מאומתים יגיע לכתובתו, יאסוף את המצביע ויסיע אותו לקלפי הייעודית. רכב ההיסעים ימתין עד לסיום ההצבעה ויחזירו לביתו.

מי שנמצא בבידוד אינו יכול להגיע בתחבורה ציבורית אל הקלפיות המיוחדות ועליו להגיע ברכב פרטי. אם אינו נוהג, עליו לשבת במושב האחורי עם חלונות פתוחים ולעטות מסיכה.

האם בטוח ללכת להצביע בקלפי רגילה?
ועדת הבחירות נקטה שורה של אמצעים כדי להבטיח את שלומם ובריאותם של המצביעים בקלפיות. כמות המצביעים בכל קלפי תדולל, כך שיהיו פחות מצביעים בכל קלפי. בזמן ההמתנה להצבעה יוצבו סימונים בולטים על הרצפה וסרטי סימון שיעזרו בשמירת מרחק של שני מטרים בין אזרח לאזרח. בקלפיות יוצבו סדרנים שימנעו עומסים בכניסה להצבעה וביציאה ממנה. כמו כן, בחדר הקלפי תוצב מחיצה שקופה בין חברי ועדת הקלפי ובין המצביע. בכל קלפי יוצבו עמדות ותכשירי חיטוי, ובנוסף יש להפקיד על עטיית מסיכות. עמדות ההצבעה ושולחן העבודה יחוטאו באופן רציף.

האם חולה קורונה רשאי להצביע בקלפי רגילה?
לא. הצבעה של אדם חולה או מבודד בקלפי "רגילה" הינה עבירה על החוק. המשטרה תערוך בדיקות מדגמיות (באמצעות טאבלטים) באזורי מתחמי הקלפיות הרגילות, לאיתור מפירי הבידוד.

האם חובה לעטות מסיכה בקלפי?
בעת ההגעה למקום הקלפי על המצביע להוריד את המסיכה מעל פניו לצורך זיהוי. מיד לאחר שזוהה על ידי חברי ועדת הקלפי, הוא יעטה בחזרה את המסיכה על פניו ויתחיל את תהליך ההצבעה עצמו.

מתי נדע את תוצאות הבחירות?
תוצאות האמת צפויות להתפרסם החל מיום רביעי לפנות בוקר. אם לא יהיו תקלות, התוצאות המלאות, כולל המעטפות הכפולות, צפויות להתפרסם ביום שישי אחר הצהריים, לפני כניסת החג. התוצאות הרשמיות יוגשו לנשיא ב־31 במרץ.