שעות בודדות עברו מהרגע בו נפתחו הבוקר (שלישי) הקלפיות ברחבי הארץ, וכבר החלו לעלות טענות על שיבושים ואירועים חריגים בקלפיות ברחבי הארץ. באירוע אחד, מפלגת "תקווה חדשה" הגישה תלונה דחופה לוועדת הבחירות המרכזית, בגין מה שהגדירו כ"פעולה שיטתית להוצאת פתקי הצבעה ת׳ בכל רחבי הארץ ובפרט בקלפיות בחיפה, יבנה, רמלה ושדרות".

עוד ציינו במפלגה כי בתגובה לדבר, הוציאו רכבים ייעודיים עם תוספת של פתקים, זאת לאור מגמה ארצית גורפת של פעילי הליכוד שמוציאים פתקים של תקווה חדשה מהקלפיות, לדבריהם.

כמו כן, מפלגת "ישראל ביתנו" דיווחה כי פתקי המפלגה הוסתרו באשקלון בכוונה על ידי פתקי ההצבעה של ש"ס. דיווח נוסף של המפלגה התקבל מאשקלון, מבית ספר נאות אשקלון, בו שמו לטענת ישראל ביתנו פתקי מחל על מנת להסתיר את פתקי ל'.

בתוך כך, במפלגת הציונות הדתית טענו כי ישנם זיופים נגדם בקלפיות, בהם אלו בערים משמעותיות. בהודעת המפלגה נכתב: "כל מי שמצביע
כל מי שחבר בוועדה אזורית, מועמדים המסיירים, כל מי שיכול לדחוף את האף, משקיפים, וודאו כל רבע שעה שפתקי ט נמצאים בין פתקאות ההצבעה בצורה תקינה. יש להרבה מאוד מפלגות רצון לחבל בהצלחתנו. חשוב ממש, העבירו בבקשה".

במרצ הודיעו כי הם "מזהים מהלך מאורגן להוצאת פתקי מרצ מהקלפיות בהמשך לאסטרטגיה של נתניהו והליכוד לנסות להפיל את מרצ כדי לקבל 61". במפלגה פנו לוועדת הבחירות, בדרישה להנחות את כל מזכירי הקלפיות להקפיד שפתקי מרצ ימצאו בכל הקלפיות כמתחייב בחוק ולמנוע כל ניסיון להעלים ולהשחית את פתקי מרצ".