לאחר תוצאות מדגמי הבחירות שפורסמו הערב (שלישי), ישנם לא מעט מועמדים שמתנדנדים, ולא ברור האם ייכנסו לכנסת ה-24 או לא.

ברשימת הליכוד, במקום ה-32 נמצא עוזי דיין, האלוף במילואים, ולפי המדגם של חדשות 12 ו-11, הוא כרגע נותר מחוץ לכנסת. בנוסף, במקום ה-34 נמצאת חברת הכנסת אסנת מארק, שבלטה בכנסת האחרונה בעקבות מספר אמירות שלה. לפי כל המדגמים, היא נותרת בחוץ גם היא.

לקריאת הרשימה המלאה של הליכוד לחצו כאן

ברשימת תקווה חדשה, שחוותה את הנפילה הגדולה ביותר בבחירות לפי המדגמים, בני בגין, שהוצב במקום החמישי, לא ייכנס לכנסת לפי מדגם חדשות 13. לפי חדשות 12 ו-11, ח"כ צבי האוזר, שהיה מועמד בולט ברשימת כחול לבן בבחירות הקודמות, שהוצב במקום ה-8 ודני דיין, קונסול ישראל בניו יורק לשעבר ויו"ר מועצת יש"ע, שהוצב במקום ה-11 , נותרו בחוץ.

לקריאת הרשימה המלאה של תקווה חדשה לחצו כאן

ברשימת העבודה, לפי כל המדגמים, אבתיסאם מראענה, המועמדת שנודעה עקב התבטאויות שנויות במחלוקת ועוררה זעם בקרב מצביעי מפלגה ותיקים, נכנסת לכנסת כאשר הוצבה במקום השביעי.

לקריאת הרשימה המלאה של העבודה לחצו כאן

ברשימת הציונות הדתית, יו"ר רשימת נעם, שנודעה בעקבות עמדותיה הברורות נגד קהילת הלהט"ב, אבי מעוז, שהוצב במקום השישי ייכנס לכנסת, כמו גם אורית סטרוק, הסמן ימני במפלגה, שהוצבה במקום החמישי.

ברשימת ימינה, מייסד "השולמנים" אביר קארה, שעלה לכותרות לא פעם בעקבות התבטאויות חריגות נגד פעילים, ייכנס לכנסת לפי כל המדגמים.

לקריאת הרשימה המלאה של ימינה לחצו כאן