ח"כ שלמה קרעי שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב, גולן יוכפז, ניסים משעל וברק רביד במשדר מיוחד ב-103FM, יום אחרי הבחירות ה-24 לכנסת. הוא אמר כי אם היה מתמנה לשר המשפטים, הוא היה מפטר את מנדלבליט "באותו היום" בו הוא מתמנה. בנוסף, טען כי אין לעשות מהלכים נגד קיום משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

קרעי תחילה בחר לתקוף את התקשורת ואמר כי "אנחנו רואים לאט לאט את התוצאות, יש את מפלגת האולפנים עם כל הקמפיין נגד נתניהו, הם לא מבינים איך זה, זה שהעם בוחר בו, פעם אחר פעם?".

כשנשאל האם הוא תומך בחוק שיבטל את משפטו של נתניהו, כפי שבן גביר דיבר עליו, ענה: "בשום אופן לא. אנחנו אלה שמגנים כאן על הדמוקרטיה במדינת ישראל".

עם זאת, הבהיר כי "אם אני שר המשפטים, באותו יום אני מכנס את ועדת האיתור לפטר את מנדלבליט. לא רק זה, כשמנלדלבליט יסיים את תפקידו, במידה ועדיין לא ידיחו אותו, אני אדיח אותו לאחר התפקיד. יש כנגדו עדיין תיק שלא סגור במשטרה, הוא לא יכול להיות שופט".

כשנשאל על גורלו של סער, אמר כי הוא "מוזמן כמו כל היתר שמאמינים בקווים של הממשלה שתקום בראשות נתניהו. אני מעריך שתקום לנו ממשלה יציבה".

בסוף דבריו, טען כי חרף המדגמים שלא קבעו ניצחון גורף לגוש מסוים, "אני חושב שזה ניצחון גדול, כל ערוצי התעמולה, שדיברו כל כך רעות נגד ראש הממשלה - העם אמר: 'אני לא מאמין לכם'".