בראיון שערך הבוקר (רביעי) בגלי צה"ל, אמר ח"כ יאיר גולן, מספר 6 במרצ כי "אני מאמין גדול שריפוי ישראל תלוי בכך ששוכן בלפור הנוכחי יצא משם. אני מוכן לשבת עם בנט וסער - אם מישהו מהם יצליח להקים חלופה. המטרה היא להחליף את נתניהו. יכול להיות שתוך שנה נלך לבחירות - בינתיים משפט נתניהו יתקדם והציבור יתרגל שאפשר לחיות בלעדיו".

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ בראיון בכנס מעריב-ג'רוזלם פוסט (צילום: מתוך כנס מעריב-ג'רוזלם פוסט)

על המגעים הקואליציוניים ציין: "לא פוסלים שום דבר. מאמין ומקווה שלפיד יכנס את כל המפלגות בגוש השינוי, מהמשותפת ועד סער, כדי לטכס עצה מה עושים על מנת להרחיק את נתניהו".

על תוצאות הבחירות הדגיש כי "יש לנו שביעות רצון ואנחת רווחה. העתיד הקרוב מתנדנד. מה שדרמתי הוא שממשיכי כהנא - תנועה שיצאה מהחוק לפני 30 שנה - חזרו לכנסת. אם נתניהו יקים קואליצית חסינות - החיים של כל ערבי, הומו ואישה יהיו יותר קשים במדינת ישראל".

כזכור, אתמול אחר תוצאות המדגמים, אמר יו"ר המפלגה ניצן הורוביץ גם הוא כי "אנו נראה, נדבר עם ראשי המפלגות ונשקול. אני לא פוסל שום דבר נכון לשעה זאת. אמרנו שאנו פוסלים רק נאשמים בפלילים גזענים וכהנטיסים. צריך לגלות קצת סבלנות. אני מציע לכולם כמה ימים של סבלנות לראות מה התוצאות הסופיות".