פחות מיממה לאחר סגירת הקלפיות, וכשקולות המצביעים בבחירות ה-24 לכנסת עדיין נספרים, מתגלעת מחלוקת במפלגת הליכוד לגבי שיתוף פעולה עם מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס, אשר לפי הנתונים הקיימים הבוקר (רביעי), עוברת את אחוז החסימה.

בתוך כך, חבר הכנסת הוותיק צחי הנגבי, אמר הבוקר בחדשות 12 כי "במצב הנוכחי אנחנו רואים במנסור עבאס אפשרות פוטנציאלית". שלמה קרעי מיהר להכחיש, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "בשום פנים ואופן לא!". הנגבי לא נשאר חייב לציוץ, ותהה: "חבר הכנסת שלמה קרעי? אני אעשה גוגל". 

קרעי מיד השיב לו בעוקץ בטוויטר כי "לדעתי עדיף לחפש בגוגל מישהו שלא מכירים מאשר לחפש בגוגל ולהתבייש. הנגבי גם לא הכיר את עוטף עזה, מי יודע אם צחי הוא לא החפרפרת של גדעון שנשאר בליכוד?".

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר אמר כי "מחובתנו לעשות הכל, אבל הכל, כדי למנוע בחירות חמישיות. יש למצות את כל האופציות הפוליטיות הקיימות על מנת להקים ממשלה שתעבוד בשביל כל אזרחי ישראל כי זה מה שחשוב כרגע למדינה שלנו". לאחר מכן, עלה בגל"צ והסתייג משיתוף פעולה עם המפלגה שמייצגת את התנועה האיסלאמית: ""אין לדבר הזה היתכנות. אין דרך להקים קואליציה בתמיכת מנסור עבאס, גם אם יעבור את אחוז החסימה".

כמו כן, סגן שר הבריאות יואב קיש התנגד לרעיון, ואמר בראיון לגל"צ כי "אני חושב שאסור ללכת עם מנסור עבאס, אם לגוש הימין יהיו 61 מנדטים אני בטוח שיהיו מצטרפים". גם שר המודיעין אלי כהן הסתייג משיתוף הפעולה ואמר כי הוא "לא רואה היתכנות לממשלה עם מנסור עבאס".