מהומה בליכוד: לפי דיווחים בכלי התקשורת השונים, הרוחות במפלגת הליכוד סוערות במיוחד עקב קרב האשמות שמתחולל בימים אלו בין חברי המפלגה על הכישלון בבחירות. כזכור, הליכוד קיבלה בבחירות האחרונות 30 מנדטים - לעומת 36 מנדטים בהם זכתה בבחירות לכנסת הקודמת.

חלק מההאשמות מופנות כלפי ח"כ שלמה קרעי, סגן יו"ר ועדת הבחירות והאחראי על הקלפיות מטעם הליכוד. לפי דיווח בכאן 11, ראש הממשלה בנימין נתניהו זעם על תפקודו של קרעי ואף אמר לו: "לא סיפקת את הסחורה". 

לפי דיווחים אחרים, הרוחות בקבוצות הוואטסאפ הפנימיות של הליכוד סוערות גם הן ומלאות בהאשמות הדדיות ובשפה קשה, כאשר הטענות כלפי קרעי הטילו עליו את האחריות לכך שהאפליקציה שבה משתמש הליכוד להמרצת בוחרים קרסה ברגעים הקריטיים של יום הבחירות וגרמה לאובדן מאות אלפי מצביעים. 

קרעי הכחיש את הפרסומים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "פורסם שראש הממשלה התקשר אלי לנזוף בי על העבודה והתוצאות בבחירות. מדובר בשקר מוחלט. ראש הממשלה דיבר איתי פעמים רבות מאז יום הבחירות, הוא יודע על כל צעד וצעד שעשיתי באישור ובסמכות ומעריך את העבודה של מטה הקלפיות בראשותי. לא היתה מילה אחת של נזיפה או חוסר שביעות רצון מתפקוד המטה בראשותי".

קרעי הוסיף והאשים: "התוצאות מאכזבות את כולנו ובצדק אבל אלו שעל ראשם בוער הכובע מנסים להסיר את האחריות מעצמם על ידי שקרים וסילופים. בין היתר, בעלי אינטרסים זרים וכספיים או ממורמרים/ות שלא נקפו אצבע לטובת התנועה בבחירות".