האם ממשלת ימין הנתמכת על ידי מפלגת רע"ם היא אפשרית? לפי גורמים במפלגה הערבית שהפתיעה בבחירות, המגעים עם הליכוד החלו כבר אתמול, וכי פגישה בין הצדדים, בתיווכו של יו"ר הכנסת יריב לוין, צפויה כבר השבוע.

מנגד, שלל עו"ד ‎שמחה רוטמן, חבר הציונות הדתית, כי מפלגתו תשב בממשלה בתמיכת רע"ם ומנהיגה ח"כ מנסור עבאס. בראיון לרדיו 103FM הבהיר רוטמן: "אמרנו בצורה מאוד ברורה - לא נשב בממשלה בתמיכת מנסור עבאס". כשנשאל על ידי העיתונאי ינון מגל "ואם האלטרנטיבה היא בחירות?" השיב רוטמן: "אם לא תהיה ממשלת ימין אנחנו לא באירוע. ממשלה שנתמכת ברע"ם אינה ממשלת ימין".

רוטמן כזכור אינו היחיד שמחרים את רע"ם בציונות הדתית. גם היו"ר בצלאל סמוטריץ' התבטא לפני ימים אחדים: "תוציאו לכם את זה מהראש. לא תקום ממשלת ימין בתמיכת עבאס. נקודה. לא במשמרת שלי".

סמוטריץ' גם הפנה חצים לכיוונם של גדעון סער ונפתלי בנט. "אני מקווה מאוד ששיחות התיאום המתוקשרות בין בנט לסער עוסקות בגיבוש דרישות מהותיות שהשניים יציבו במשותף כתנאי לכניסה לממשלת ימין של המחנה הלאומי (רפורמות במשפט, התיישבות, כלכלה וכו'), ולא חלילה בהקמת ממשלת שמאל מסוכנת שתישען על תומכי הטרור הערבים", צייץ יו"ר הציונות הדתית.