ראש חטיבת החדשות ברדיו "א-נאס", מוחמד מג'אלדה, שוחח הבוקר (חמישי) עם גיא פלג וניסים משעל ב-103FM והתייחס לנאומו המתכונן של יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, ולאופציות העומדות בפניו בין שני הגושים. "בחירות חמישיות ישתלמו לו", הסביר. "בשני הכיוונים הוא בפלונטר רציני, הוא צריך עוד כוח מבוחריו". בציוץ בטוויטר הוסיף מג'אדלה: "לא תהיה הכרזה על המועמד של רע״מ להמלצה בפני נשיא המדינה".

מג'אלדה שלל מגעים בין עבאס לליכוד וטען: "ערוץ המגעים היחידי עם מקורבי נתניהו, זה בין בכירים בש"ס לבין רע"מ, אבל גם שם עדיין לא התחיל שום דבר".

פגישת איוב קרא ומנסור עבאס, קרדיט דוברות איוב קרא

לדבריו, עבאס ינסה "להכשיר את הקרקע" לקראת התרחישים האפשריים העומדים בפניו ו"לנטרל את האנטגוניזם הקיים בתוך הימין". מג'דאלה הוסיף: "עבאס יגיד לציבור בוחריו שהוא ילך לכל ממשלה שתהיה, העיקר שיצליח לקדם את הישגי החברה הערבית. הוא רוצה לראות איך השטח יגיב למסר הזה. הדבר השני, הוא רוצה לנטרל את האנטגוניזם הקיים בתוך הימין בכך שהוא ישרטט מחדש את הזהות שלו ושל רע"ם". 

"ברע"ם הם חושבים שממשלה שתקום תחת בנימין נתניהו - זאת ממשלה יציבה, כי הוא רוצה לשרוד פוליטית, משפטית ואישית. עבאס מעדיף את נתניהו על הגוש הנגדי כי הוא יודע שבגוש הזה יש רק כתובת אחת: הם ידברו רק עם נתניהו, והכל ילך חלק". עם זאת, ראש חטיבת החדשות הבהיר כי נוח יותר יהיה למפלגת רע"ם בגוש השני, אך מהלך כזה עלול לפגוע בתחרות שלו במגרש הביתי.

את דבריו חתם באומרו: "עבאס הוא זה שפירק את הרשימה המשותפת ואמר להם כל הזמן שהם בכיס של השמאל, אז מה? בסוף הוא ימצא את עצמו בגוש שלהם וישב איתם באותה הממשלה? אז מה הוא יביא חדש? לכן הוא לא יעדיף את השמאל. בשני הכיוונים הוא בפלונטר רציני. סבב בחירות חמישי ישתלם מאוד לעבאס, כי היא יוכל להגיד למצביעים שלו שהם אלו שמשפיעים עכשיו ולבקש מהם עוד כוח".