היועץ האסטרטגי רונן צור התייחס היום (ראשון) לתסבוכות הפוליטיות, בעקבות תוצאות מערכת הבחירות לכנסת ה-24, בתכנית "איפה הכסף" ב-103FM. במרכז דבריו העמיד היועץ את אמונתו כי לנפתלי בנט, יו''ר מפלגת ימינה, אין את מה שמה שנדרש על מנת לעמוד בראשות גוש השינוי: "ההצעה שבנימין נתניהו שם בפניו, תסתיים במיזוג מפלגתו לתוך הליכוד ובבחירות חמישיות. אני לא מאמין שיהיו לו תעצומות הנפש לעמוד בראשות הגוש השני".

עוד הוסיף צור כי "היציאה מהפלונטר תקח זמן. האירוע הזה פשוט במובן של איסוף התומכים, אך מורכב כי בנט צריך לקבל החלטה פרסונלית ואישית, להסכים להיות רה''מ. יש פה עניין אישיותי, אידיאולוגי ומנטלי שהוא טרם חצה". 

לדבריו, השתלבות ימינה בליכוד עלולה לייצר מהומה מול חברי ליכוד שכן "נתניהו בונה לו כביש עוקף מנהיגות, שחברי המפלגה צפויים להתקומם נגדו. הוא מציע לו בעצם הבטחות קרח, אך ראינו מנהיגים שהתפתו לקבל קרח כמוצר מוגמר".

לאחר מכן היועץ ניסה לנתח את מילותיו של יו''ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', על התנגדותו לממשלה שנשענת על מנסור עבאס ומפלגת רע''מ. "משהו בנוסח הדליק אצלי נורה אדומה. הוא אמר שלא יישען על רע''מ, אבל לא אמר שלא יהיה מוכן לשבת בממשלה שיהיה בה את עבאס לא כלשון מאזניים", הסביר צור והוסיף: "כלומר, הלחץ על גדעון סער אמור להכשיר את כניסת רע''מ לממשלה, בתנאי שהיא לא תלויה במפלגה הזו לקיומה".

"לבסוף, המטרה של הליכוד כרגע היא לגייס עריקים ומפלגות כמו כחול לבן או תקווה חדשה, שאולי יראו שהוקמה ממשלה לא יציבה ויגידו לעצמם 'אין ברירה' וייכנסו. אני חושב שהם טועים, אין סיכוי שבני גנץ או סער ייכנסו לממשלת נתניהו", סיכם צור.