ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (חמישי) פגישה יו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, כחלק מהמאמצים להקמת ממשלה. לאחר הפגישה, שארכה כמה שעות, פורסמה הודעה משותפת לליכוד ולמפלגת ימינה. "פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו״ר ימינה נפתלי בנט הסתיימה כעת. הפגישה התנהלה ברוח טובה ובאווירה חיובית. סוכם כי ייפגשו שוב".

זו הפעם הראשונה בה יו"ר ימינה מגיע למעון הרשמי בבלפור, שכן עד כה הפגישות עימו התקיימו רק במשרד ראש הממשלה. עם הכניסה לפגישה אמר בנט לחדשות 12: "מאז הבחירות פונים אליי אינספור ישראלים בבקשות ממש תחינה להוציא את ישראל מהכאוס המתמשך. אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב ומתחייב לעשות כל שאני יכול כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהקים ממשלה טובה ויציבה לישראל, זה הזמן לאחריות לאומית"

כזכור, אחרי קבלת המנדט מנשיא המדינה ראובן ריבלין, מפעיל נתניהו את המבערים ופותח במלוא המרץ את המגעים להקמת ממשלת ימין־חרדים.

גורמים בימינה הבהירו עוד טרם הפגישה כי הכיוון שאליו מופנה כל המאמץ הוא הקמת ממשלת ימין יציבה. באשר לתנאים להצטרפות ימינה לממשלה, אומרים במפלגה כי קודם לכן חייב להיפתר הפלונטר שנוצר לנוכח עמדתו של סמוטריץ' נגד ממשלה בתמיכת רע"מ. "סמוטריץ' הוא המכשול בדרך לכינון ממשלת ימין", מדגישים בימינה.

בשלב הבא יציבו בנט וצוות המשא ומתן של מפלגתו (שלום שלמה וטל גן צבי) שורה של תנאים, שתכלול את קווי היסוד, התפקידים המועדפים ועוד.