ח"כ יוליה מלינובסקי ממפלגת ישראל ביתנו שוחחה הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM, על רקע טענותיה כי ח"כ ממפלגת הליכוד "באישור ובסמכות" ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לה לערוק לליכוד לטובת תפקיד שרה ושריון בליכוד, כמו גם תמיכה של המפלגה אם תרוץ לראשות העיר חולון.

בפתח דבריה פירטה מלינובסקי את מצבו של נתניהו ואת ההצעה שקיבלה ממפלגתו: "רה"מ נמצא בשלב המשא ומתן להקמת קואליציה וחסרים לו אנשים. הדרך שלו היא לא קווי יסוד, אלא לחפש עריקים. בעיניי עריק זו מילת גנאי, זה לא מקובל, לא מכובד ואני לא שם. שלחו אליי שליח, חבר מאוד יקר מהליכוד שאנחנו מכירים הרבה שנים עם הצעה מאוד נדיבה להיות כל שרה בעצם, שריון בליכוד לשני סבבים באים עד מקום 20. חברי הליכוד צריכים להבין שהמפלגה שלהם למכירה, חופשי חופשי מה שנקרא".

אף על פי שהיא אמרה ש"אף אחד לא שלח לי מסמך עם לוגו של רה"מ וחתימה שלו", החבר שפנה אליה עשה זאת, לדבריה, "באישור ובסמכות, זה מה ששמעתי".

היא הוסיפה כי במפלגה "עשו עבודת תחקיר מצוינת. פעם הייתי חברת מועצה בחולון ואמרתי שכשאהיה גדולה ארצה אולי להיות ראש העיר חולון. הם הציעו לי את תמיכת הליכוד אם ארצה לרוץ לראשות העיר".

היא הוסיפה כי היא יודעת ש"פנו גם לח"כ נוסף עם הצעה דומה", אך הסבירה כי "אפילו לא חזרה אליהם". זאת, מכיוון שלשיטתה, "אני בכנסת בשביל לקדם דברים שחשובים לי. לא בשביל להיות שרה או לקבל שריון כזה או אחר. חושבים שם רק על ג'וב, שלטון, בלפור. התרבות הפוליטית של עריקים ושל שקר, שוחד מתחת לשולחן לא מקובלת עליי. זו התנהגות של לוזר, התנהגות עבריינית שאני לא רוצה לראות בפוליטיקה הישראלית. מה שהיה בעבר 'תרגיל מסריח' הפל לנורמה".