מפלגת ימינה הכחישה היום (ראשון) את הפרסומים לפיהם יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט צפוי לתמוך בהצעה של מתנגדי גוש ראש הממשלה בנימין נתניהו למבנה הוועדה המסדרת כאשר תעלה מחר להצבעה במליאת הכנסת. מהמפלגה נמסר: "במענה לפניות כתבים, ולפרסומים שגויים בנושא, מעדכן שטרם התקבלה החלטה בימינה בעניין הוועדה המסדרת".

כאמור, לפי הדיווחים בימינה שוקלים לתמוך בהצעת גוש השינוי להרכב הוועדה. מאחר שהצעד יאפשר לבנט וימינה להפוך למכריעים בנושא החקיקות שיקודמו בכנסת והקמת ועדות הכנסת, עד להקמת ממשלה. על -פי גורמים בימינה, הם מתכוונים לתמוך בהצעה "שנותנת להם הכי הרבה כח בלי קשר לגושים".

ההצבעה תתקיים מחר על פי החלטתו של יו''ר הכנסת יריב לוין, אשר קבע כי מחר תעלה להצבעה הצעה להקמת הוועדה המסדרת. אם לא תושג עד מחר הסכמה בין גוש הליכוד לבין גוש השינוי על הרכב הוועדה יובאו למליאה שתי הצעות ותאושר זאת שתשיג יותר קולות.

יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ מיקי זוהר מסר כי "אנו מצפים מימינה לתמוך בהצעה זו המשמרת את כוחו של הימין ומשאירה בידי ימינה את זכות הוטו בכל החלטה. אם ימינה לא תתמוך בהצעה זו, פירוש הדבר שהיא חברה לגוש השמאל בניגוד להבטחותיה לבוחר". בגוש השינוי מבהירים כי מחר יביאו להצבעה את ההצעה שלהם  המבוססת על המפתח "נציג אחד על כל ארבעה מנדטים".

מי שהגיב גם הוא להודעה היה ח''כ בצלאל סמוטריץ', יו''ר רשימת הציונות הדתית, אשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "מי שבאמת רוצה להקים ממשלת ימין ולא עסוק בתרגילים פוליטיים שקופים, לא מנסה להכשיל אותה ולהעביר את השליטה בכנסת לגוש השמאל".

ציוצו של סמוטריץ' מגיע מספר שעות בלבד לאחר סדרת ציוצים נוספת, במהלכה כתב כי "עעדיף ללכת לבחירות חמישיות או אפילו לאפשר ל"גוש השינוי" להרכיב ממשלה, מאשר להישען על רע''מ".