אילו היו הבחירות לכנסת מתקיימות היום, היה גוש נתניהו זוכה ב־52 מנדטים לעומת 54 לגוש "רק לא ביבי", כך עולה מסקר של מכון המחקר מאגר מוחות, בהנהלת פרופ' יצחק כ"ץ, המתפרסם הבוקר בתוכניתו של ניסים משעל ברדיו 103FM.

במקרה כזה, נתניהו יכול היה להקים ממשלה עם ימינה בראשות נפתלי בנט, שמקבלת בסקר 9 מנדטים, בלי שיצטרך להישען על קולות רע"ם. הגוש הנגדי היה צריך, בנוסף לקולות ימינה, להישען גם על קולות הרשימה המשותפת או רע"ם כדי להרכיב ממשלה.

הנשיא ריבלין מקבל את תוצאות הבחירות לכנסת ה-24. צילום: לע"מ

על פי הסקר, מפלגת הליכוד הייתה שומרת על כוחה לעומת הבחירות לכנסת ה־24 וזוכה ב־30 מנדטים. יהדות התורה הייתה עולה במנדט ל־8, וש"ס מאבדת מנדט ויורדת ל־8. הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר היתה זוכה באותו מספר מנדטים - 6.

בגוש "רק לא ביבי" יש עתיד הייתה מתחזקת ב־3 מנדטים ומקבלת 20, כחול לבן הייתה יורדת במנדט ומקבלת 7. מפלגת העבודה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים. הרשימה המשותפת נשארת עם 6, ישראל ביתנו מאבדת 2 מנדטים ויורדת ל־5, מרצ מאבדת מנדט ויורדת ל־5, ואילו תקווה חדשה בראשות גדעון סער הייתה מצטמקת מ־6 מנדטים ל־4. רע"ם בראשות מנסור עבאס הייתה מתחזקת במנדט ועולה ל־5.

עוד עולה מהסקר כי 45% מכלל המדגם סבורים כי אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה עד למיצוי המנדט, צריך להעבירו למועמד אחר מהליכוד, לעומת 32% שמתנגדים לכך. מקרב מצביעי הליכוד, 54% סבורים שעליו להעביר את המנדט לעומת 28% שמתנגדים.
במקרה של העברת המנדט למועמד אחר בליכוד, ניר ברקת הוא המועדף, עם 31%, לפני יולי אדלשטיין - 13%, ישראל כ"ץ - 8%, יריב לוין - 5% ואמיר אוחנה - 3%.

הסקר נערך בקרב מדגם של 500 משתתפים בפאנל אינטרנטי. גודל הטעות הסטטיסטית הוא 4.4%.